خانه خبراخبار اقتصادی سرمایه گذاری کلان کویت در صنعت پتروشیمی کره جنوبی

سرمایه گذاری کلان کویت در صنعت پتروشیمی کره جنوبی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایرنا: کویت که کره جنوبی را از مشتریان ثابت خود در صنعت نفت می بینند٬ یک کارخانه بزرگ تولید ‘پروپلین’ را در نزدیکی شهر سئول و با سرمایه گذاری 870 میلیون دلار احداث کرد.
مقام های کویتی گفته اند که این کارخانه تازه راه اندازی شده٬ سالیانه ٦٠٠ هزار تن پروپلین تولید خواهد کرد و قرار است بخشی از محصول آن نیز به چین صادر شود تا به نوعی کویت تعامل تجاری گسترده تری را در بخش پتروشیمی با چین داشته باشد.
عربستان سعودی هم در طرح احداث این کارخانه مشارکت کرده است.

پتروشیمیشرکت صنایع پتروشیمی کویت که یکی از نهادهای فعال این کشور در بخش پتروشیمی است٬ به تازگی یک کارخانه پتروشیمی را نیز در آمریکا تاسیس نموده است.
کویت همواره در راستای حفظ سهمیه صادرات نفت و جایگاه خود در اوپک تلاش کرده است تا روابط نزدیک تجاری با چین، ژاپن و کره جنوبی را ارتقا دهد.
در لایحه بودجه دولت کویت برای سه سال آینده که به شکلی ریاضتی تنظیم شده٬ بر حفظ سرمایه گذاری های خارجی این کشور به رغم شرایط مالی دولت تاکید شده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است