خانه خبراخبار اقتصادی صادرات پتروشیمی معاف از مالیات شد

صادرات پتروشیمی معاف از مالیات شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رنگنه
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در خصوص برنامه وزارت نفت برای صادرات گاز به اروپا گفت: در انتقال گاز به اروپا بیشتر بر روی صادرات گاز به صورت LNG تمرکز شده و برنامه ریزی‌ها در این راستا انجام خواهد شد.
رنگنه
وزیر نفت در خصوص تدابیر وزارت نفت برای تامین خوراک پتروشیمی‌ها هم اظهار داشت: مهم ترین مسئله برای تامین خوراک پتروشیمی‌ها و حمایت از صنایع پایین دستی پتروشیمی این است که تولیدکنندگان برای فروش محصول به صنایع داخلی باید مالیات پرداخت کنند، اما در صادرات، مالیاتی به آنها تعلق نمی‌گیرد و در حال حاضر صادرات مالیات ندارد و آنچه که به صنایع داخلی فروخته می‌شود، مالیات دارد.
به گزارش میزان، این عضو کابینه دولت با اعلام اینکه شرکت‌های تولیدکننده خوراک پتروشیمی ها به دلیل پرداخت مالیات مایل نیستند خوراک را به پتروشیمی های داخلی بفروشند، تصریح کرد: برای نمونه اگر ۱۰۰ میلیارد تومان سود کسب کند، بابت صادرات مبلغی از سود آنها کسر نمی‌شود، اما در فعالیت با داخلی ها باید مالیات بپردازد، بنابراین مایل نیست خوراک به داخلی‌ها بفروشد بنابراین تولیدات خود را صادر می‌کند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است