خانه علمی پژوهشی گرید فلوئورو پلیمر شرکت Arkema جهت تصفیه آب: برنده جایزه Pierre Potier 2016

گرید فلوئورو پلیمر شرکت Arkema جهت تصفیه آب: برنده جایزه Pierre Potier 2016

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Arkema موفق به کسب جایزه  Pierre Potier 2016 برای جدیدترین گرید فلوئورو پلیمر خود با خاصیت آبدوستی بادوام شده است. این مواد نوآورانه امکان تولید آخرین نسل الیاف توخالی با کارایی بیشتر را فراهم آورده است که به طور خاص برای ساخت ماژول فوق تصفیه (الترافیلتراسیون) آب استفاده می‌شود. گرید فلوئورو پلیمر

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، دسترسی به آب آشامیدنی یک مسئله مهم جهانی است که شرکت Arkema یکی از شش بنیاد مهم در زمینه پژوهش و توسعه آب می باشد. کسب این جایزه حاصل پژوهشی شش ساله در این زمینه است.

فناوری فیلتراسیون غشایی به طور گسترده در تصفیه آب و بازیافت فاضلاب استفاده می‌شود. آب تحت فشار در طول الیاف توخالی طویل که مواد جامد معلق، آلودگی‌ها و باکتری‌ها را در خود نگه می‌دارد تغذیه می‌شود.

این فناوری با ماژول تصفیه آب ساخت شرکت Polymem و استفاده از پلی وینیلیدن فلوئورید (Kynar® PVDF) با خصلت آبدوستی پایدار توسعه پیدا کرده است. از دیگر ویژگی‌های Kynar® PVDF  می‌توان به استحکام مکانیکی عالی و پایداری شیمیایی آن اشاره کرد.

در این فناوری علاوه بر حفظ کردن کیفیت تصفیه آب، حجم آب تصفیه شده 20% افزایش می‌یابد و همچنین عمر این سیستم‌های تصفیه از 5 سال به 10 سال خواهد رسید.

منبع: specialchem

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است