خانه خبراخبار اقتصادی جاکارتا خریدار محصولات پتروشیمی ایران شد

جاکارتا خریدار محصولات پتروشیمی ایران شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشيمي
مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایرنا: مسوولان شرکت بازرگانی پتروشیمی با هیاتی از مقام های شرکت پرتامینای اندونزی در تهران دیدار و درباره حوزه های همکاری در صنعت پتروشیمی گفت و گو کردند.
به گزارش وزارت نفت، در جریان این دیدار، براساس امضای یادداشت تفاهم همکاری میان شرکت بازرگانی پتروشیمی و شرکت پرتامینا، طرف اندونزیایی موافقت خود را با خرید مستقیم LPG (گاز مایع)، پلیمرها، میعانات گازی و قیر از شرکت بازرگانی پتروشیمی اعلام کرد.
محصولات پتروشيمي
همچنین شرکت بازرگانی پتروشیمی، آمادگی خود را برای خرید آروماتیک های تولیدی شرکت پرتامینای اندونزی اعلام کرد.
براساس تفاهم انجام شده یک تیم اجرایی متشکل از نمایندگان دو طرف نسبت به برنامه ریزی توسعه فعالیت های تجاری معرفی می شوند تا در زمینه اجرایی شدن توافق ها، اقدام های اجرایی لازم را انجام دهند.
مهدی شریفی نیک نفس، مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی در این دیدار با معرفی صنعت پتروشیمی ایران، قابلیت ها، امکانات و سوابق تجاری شرکت بازرگانی پتروشیمی، به جایگاه صادراتی، موقعیت شعب و شرکتهای خارجی این شرکت اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی همچنین از آمادگی این شرکت برای توسعه فعالیت های تجاری خبر داد.  در هفته های اخیر دو کشور در زمینه صادرات نفت خام و مشارکت اندونزی در بخش بالادستی و مطالعات اکتشافی ذخایر نفتی ایران نیز توافق کرده اند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است