خانه خبراخبار اقتصادی جذب فاینانس اسلامی برای توسعه صنعت پتروشیمی

جذب فاینانس اسلامی برای توسعه صنعت پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، حسین علیمراد در نشست راه‌ها و روش‌های استفاده از منابع مالی و سرمایه‌گذاری در منطقه اکو با توجه ویژه به بخش انرژی و پتروشیمی، اظهارکرد: با توجه به مسائل شرعی سود وام‌ها، به دنبال فاینانس اسلامی هستیم.

پتروشیمی

وی با تاکید بر این که صنعت پتروشیمی ایران پس از رفع تحریم‌ها، رابطه با کشورهای اروپایی و امریکایی را از سر‌گرفته و در حال مذاکره با بانک‌های خارجی است، گفت: در بخش سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی طرح‌های مالی و روش‌های تامین منابع، جذب سرمایه‌گذاری‌خارجی، فاینانس، ضمانت‌های مالی، تضامین حاکمیتی و … را بررسی می‌کنیم.
مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تاکید شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای داشتن پروژه‌های مشترک ایرانی و خارجی، اظهار کرد: هدف ما، اجرای پروژه‌های با ارزش‌افزوده برای ایران است.
علیمراد با اشاره به وجود ریسک‌های سیاسی، فنی، تجاری و تحویلی در صنعت و اجرای پروژه‌ها، گفت: تحریم‌ها و تعدیل نرخ ارز، تاثیر فراوانی بر اجرای پروژه‌های پتروشیمی داشته است.
مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به روش‌های جذب سرمایه به همکاری با بانک‌های ایرانی برای گشایش ال.سی، بانک توسعه اسلامی، آژانس‌های اعتبار صادراتی،گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دنبال انعقاد قراردادی به شکل ای.پی.، ای.پی.سی. و بیع متقابل است و تاکنون برای پروژه‌های غیردولتی نیز جذب فاینانس کرده است.
علیمراد با بیان اینکه، تاکنون برای 75 پروژه در جنوب ایران از طریق تسهیل صادرات ساختاری جذب فاینانس شده است، اظهار کرد: بیشتر توافقات ما نیز با وزارت نفت است که خوراک پتروشیمی را تامین می‌کند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است