خانه خبر نسل جدید پروپیلن برای تولید بسته‌بندی سخت

نسل جدید پروپیلن برای تولید بسته‌بندی سخت

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Sabic موفق به توسعه اولین نسل جدید کوپلیمرهای بهم فشرده پلی پروپیلن Flowpact شده است که کمک شایان توجهی به تولیدکنندگان در تولید انواع بسیاری از بسته‌بندی‌‌های سخت به روش قالب گیری تزریقی با کیفیت بهتر و کاهش هزینه‌ها شده است.

پروپیلن برای تولید بسته‌بندی سخت

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر ایران (پلیم پارت)؛ بسته‌بندی سخت ساخته شده با SABIC® PP FPC45 دارای استحکام بالاتری نسبت به محصولات مشابه ساخته شده با مواد موجود دارند. که این امر به نوبه خود باعث بهبود قابلیت انباشت و جنبه های اقتصاد بهتر در حمل و نقل و ذخیره‌سازی می‌شود.

خواص جریان پذیری خوب PP FPC45 باعث ایجاد دیواره نازک و تزریق سریع می‌شود و هم چنین دمای بلورینگی بالاتر، منجر به جدا کردن سریع قطعات از قالب خواهد شد که در نهایت به کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری در فرایند منجر خواهد شد.

حجم مواد توسعه یافته برای تولید بسته‌بندی سخت توسط این پلیمر از 200 میلی لیتر تا 10 لیتر می‌باشد. از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به ظروف بسته بندی برای محصولات غذایی و غیر غذایی و همچنین درب بطری و لوازم خانگی اشاره کرد.

Datasheet محصول

منبع: packaging-gateway

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است