خانه خبراخبار اقتصادی قیمت محصولات پتروشیمی در اعلاميه جديد بررسی تغييرات

قیمت محصولات پتروشیمی در اعلاميه جديد بررسی تغييرات

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران، قیمت محصولات پتروشیمی ( پلیمری و شیمیایی) هر دو هفته یکبار از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی براساس میانگین قیمت های جهانی و نرخ دلار بازار آزاد برای مبادله در بورس کالای ایران اعلام می شود که امروز نیز قیمت های جدید اعلام شد.

محصولات پتروشیمی

به گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت متعلق به گروه پی وی سی ها با ۱.۹ درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته است، به طوری که گرید ۶۵ از رقم ۲ هزار و ۶۱۱ تومان به ۲ هزار و ۶۶۰ تومان رسید. همچنین گرید۶۰ نیز از ۲ هزار و ۷۴۲ به رقم ۲ هزار و ۷۹۳ تومان رسید.

قیمت پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، همچنین پلی اتیلن های سبک فیلم نیز نسبت به دو هفته گذشته روندی افزایشی داشتند. به این ترتیب پلی استایرن معمولی از ۴ هزار و ۵۶ تومان به ۴ هزار و ۷۴ تومان رسید، پلی استایرن مقاوم هم نسبت به دو هفته قبل ۱۶ تومان گران تر شد. پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز به ترتیب ۲۷ و ۳۱ تومان نسبت به دو هفته گذشته افزایش قیمت داشتند. پلی اتیلن سبک فیلم نیز از رقم ۳ هزارو ۸۲۴ تومان به ۳ هزار و ۸۳۰ تومان رسید.

در همین حال بیشترین افت قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن سبک خطی با ۱ درصد کاهش بود، این کالا ۳۸ تومان نسبت به دو هفته گذشته ارزان شد. پلی استایرن های انبساطی نیز نسبت به دو هفته قبل روندی نزولی داشته و ۱ درصد افت قیمت داشتند. پلی اتیلن های سنگین فیلم، اکستروژن، بادی، تزریقی و دورانی نیز افت قیمت داشته و به ترتیب ۵، ۳، ۱۳ و ۲۱ تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند.

پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و نساجی نیز با افت قیمت روبه رو شدند، به طوری که گرید بطری ۸۲۱ از رقم ۳ هزار و ۱۲۶ تومان به ۳ هزار و ۱۰۰تومان رسید. گرید بطری ۷۸۱ نیز از رقم ۲ هزار و ۹۷۸ تومان به ۲ هزار و ۹۵۴ تومان رسید. گرید نساجی ۶۴۱ نیز ۱۷ تومان ارزان تر شد.

قیمت دلار نیز در محاسبه نرخ پایه محصولات پتروشیمی با ۱ درصد رشد از رقم ۳ هزار و ۵۰۲ تومان به ۳ هزار و ۵۲۳ تومان رسید.

فهرست قیمت های پایه را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است