خانه خبراخبار اقتصادی بررسی بازار محصولات پلیمری و شیمیایی

بررسی بازار محصولات پلیمری و شیمیایی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در حالی حجم معاملات پتروشیمی ها در بورس کالای ایران در هفته ای که گذشت به رقم ۴۱ هزارتن رسید که عرضه ها حدود ۲۳ درصد افت کرده بود.

محصولات پتروشیمی

با این حال همچنان در هفته ای که گذشت پی وی سی ها، پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی اتیلن های ترفتالات بطری، پلی استایرن های معمولی و مقاوم مورد توجه خریداران بودند و حجم بالایی از خریدها را به خود اختصاص دادند.

در همین حال در گروه محصولات شیمیایی ۱۸ هزار و ۱۳۳ تن کالا در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت، البته در گروه محصولات شیمیایی نیز شاهد کاهش ۴ درصدی عرضه ها بودیم، به طوری که ۲۸ هزار تن محصول شیمیایی عرضه و ۲۴ هزار و ۱۳۷ تن تقاضا نیز بر تابلوی معاملات ثبت شد.

در گروه محصولات شیمیایی نیز منومر وینیل استات، دی اتیل هگزانول و استایرن منومر از سوی معامله گران با رقابت خریداری شده و برای مصرف کنندگان جذابیت بیشتری نسبت به کالاهای دیگر داشتندبه عقیده کارشناسان بازار پتروشیمی، گروه شیمیایی ها با وجود کاهش قیمت نفت، همچنان برای خریداران جذاب هستند و این موضوع می تواند نشان از بهبود وضعیت تولید در صنایع پایین پتروشیمی ها باشد.

اما در گروه محصولات پلیمری با وجود کاهش عرضه برخی از کالاها، شاهد کاهش حجم معاملات نیز بودیم که به اعتقاد کارشناسان، امکان ادامه جذابیت گروه پلیمری ها همچنان نیز ادامه دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است