خانه اقتصادی عبور بازار جهانی پلی یورتان از مرز 77 میلیارد دلار تا سال 2023

عبور بازار جهانی پلی یورتان از مرز 77 میلیارد دلار تا سال 2023

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات
پلی یورتان

بر اساس گزارش انتشار یافته توسط Global Market Insights اندازه بازار جهانی پلی یورتان (PU) تا سال 2023 به بیش از 77.27 میلیارد دلار خواهد رسید.

بازار جهانی پلی یورتان

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، افزایش اهمیت حفاظت از انرژی با توجه به افزایش هزینه‌های رو به رشد و نگرانی‌ها در مورد انتشار گازهای گلخانه‌ای از عوامل عمده افزایش جهانی اندازه بازار پلی یورتان خواهد بود. حمایت‌های دولتی در برزیل، چین و مکزیک در راستای بهبود و افزایش زیرساخت‌ها، می‌تواند منجر به بهبود رشد بازار پلی یورتان در کاربردهای ساختمان سازی شود.

در منطقه آسیا و اقیانوسيه که عمده اندازه بازار متعلق به چین و هند می‌باشد،‌ پیش بینی می‌شود که درآمدی در حدود 33.5 میلیارد دلار تا سال 2023 ایجاد گردد. انتظار می‌توان داشت که  لوازم خانگی و الکترونیکی در منطقه آسیا و اقیانوسيه بالاترین میزان سود را در بازه پیش بینی شده به خود اختصاص دهد.

افزایش اهمیت کپسوله سازی قطعات الکترونیکی نظیر مدارها و سنسورها، عاملی مهم و تعیین کننده در افزایش تقاضای پلی یورتان در بخش لوازم خانگی و الکترونیکی می‌باشد. پلی یورتان

اندازه بازار فوم‌های منعطف پلی یورتان (Flexible PU foam) انتظار می‌رود تا سال 2023 شاهد نرخ رشد ترکیبی سالیانه 4.7% باشد. افزایش درآمد و تغییر سبک زندگی در کشورهای عضو BRICS‌ (شامل برزیل،‌روسیه، هند و چین) منجر به رشد صنعت مبلمان و افزایش کاربرد فوم‌های منعطف در تشک و صندلی‌های خودرو می‌شود. صنعت خودروسازی تغییرات قابل توجهی را در طول این سال‌ها تجربه کرده است و شاهد افزایش تمایلات به کاهش وزن خودروها به منظور بهبود مصرف سوخت و کاهش انتشار گازهای خروجی بوده است. پلی یورتان، به همراه سایر پلاستیک‌ها، بدین علت که قادر به فراهم ساختن میزان قابل توجهی از این کاهش وزن هستند، بخشی مهم و اساسی از این گرایشات جدید به شمار می‌آیند.

علاوه بر این، قطعات لاستیکی بطور فزاینده‌ای در حال جایگزین شدن با پلیمرها در کاربردهای صنعت خودروسازی هستند که منجر به افزایش اندازه بازار الاستومرهای ترموپلاستیکی شامل پلی یورتان‌های ترموپلاستیکی شده است.

چشم انداز مثبت کاربردهای صنعت خودروسازی نظیر صندلی، کپسوله سازی موتور، پنل های بیرونی، پنل‌های ابزارآلات، کابل‌ها و سیم‌ها به عنوان جایگزینی برای فلزات، می‌تواند منجر به افزایش بازار پلی یورتان گردد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است