خانه خبر 77 دوره تخصصی بر اساس استانداردهای وزارت نفت در پارس جنوبی برگزار می شود

77 دوره تخصصی بر اساس استانداردهای وزارت نفت در پارس جنوبی برگزار می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
آموزش

مرجع پلیمر دربازار ایران به نقل از خبرگزاری فارس، سید مهدی موسوی‌زاده پنجشنبه شب در نشست با مدیران و کارکنان مدیریت آموزش منطقه ویژه پارس اظهار داشت: کارگاه‌های فنی مرکز آموزش سازمان منطقه ویژه، فرایند اشتغال کارجویان استان بوشهر را آسان‌تر می‌کند.

آموزش

وی افزود: بدون شک مزیت بالای این کارگاه‌ها ضمن برخورداری از استانداردهای آموزشی، طراحی و انتخاب آنها است که بر اساس نیازهای صنعتی پروژه‌های فعال در منطقه پارس صورت گرفته است و به دانشجویان فارغ‌التحصیل فرصت بهره‌گیری از تجارب عملی را پیش از ورد به مشاغل فنی می‌دهد.

مدیر مرکز آموزش سازمان منطقه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان و نیروهای پیمانکاران در رشته‌های مکانیک، ابزار دقیق و برق که بخش وسیعی از مشاغل منطقه را در بر می‌گیرد، توانایی استفاده از این کارگاه‌ها را دارند و این کارگاه‌ها نقش مهمی در توانمند سازی آنان برای کسب شغل پایدار خواهد داشت.

موسوی‌زاده یادآور شد: کارگاه‌های فعال در این مرکز شاملPiping shop، Pump shop، Valve shoو کارگاه ابزار دقیق و کارگاه آموزش بهره‌برداران پالایشگاه‌های گازی بصورت simulation و سایت کامپیوتر است که در حال حاضر مورد بهره‌برداری کارجویان استان بوشهر قرار دارد.

وی اضافه کرد: کارگاه‌های کالیبراسیون، کارگاه برق و پی .ال.سی نیز با کمک بخش خصوصی در حال راه‌اندازی هستند که فارغ‌التحصیلان فنی این رشته‌ها نیز در آینده امکان حضور در این کلاس‌ها را خواهند داشت.

این مسؤول به دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره‌ها با مشارکت شرکت‌های مستقر در منطقه برگزار می‌شود و از کیفیت و ارزش بالایی نیز برخوردار خواهند بود، همچنین گواهینامه‌های این دوره‌ها نیز توسط واحد آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی منطقه ویژه یا موسسات معتبر دیگر صادر می‌شود.

موسوی‌زاده گفت: با تلاش انجام شده، 77 دوره بر اساس استانداردهای آموزشی نفت مجاز شناخته شده‌اند که این آموزش‌ها با کیفیت بالایی ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا کارجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار استان بوشهر می‌توانند با پرداخت حق بیمه اجرای دوره، بصورت رایگان از آنها استفاده کنند و پیمانکاران فعال در پروژه‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه در صورت اعلام نیاز با پرداخت هزینه تمام شده اجرای دوره مورد نیاز، می‌توانند از دوره‌هایی که برای آنان بصورت کارگاهی طراحی و اجراء می‌شود، استفاده کنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است