خانه خبراخبار اقتصادی معامله ۱۳ هزارتن پلیمر نتیجه معاملات امروز بورس کالا

معامله ۱۳ هزارتن پلیمر نتیجه معاملات امروز بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پلیمری

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب پلی پروپیلن های پتروشیمی شازند، مارون، پلی نار و نویدزرشیمی در کانون توجه خریداران قرار داشتند. پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی شازند که به میزان ۱۵۰۰ تن عرضه شده بود، ۲۰۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۸۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۹۶ تومان رقم خورد.

محصولات پلیمری

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی EPC۴۰R این مجتمع هم ۴۰۰ تن عرضه و ۱۲۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۰۳ تومان بود و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۷۳ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم به میزان ۸۰۰ تن عرضه و ۲۴۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۸۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۴۴۹ تومان رقم خورد.

عرضه ۴۴۰ تنی پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون هم به میزان ۸۵۸ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۸۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۵۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲، پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C و پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰Cنویدزرشیمی هم با میانگین قیمت ۳ هزارو ۷۶۸ تومان و پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم با میانگین قیمت ۳ هزارو ۴۶۲ تومان خریداری شد.

در همین حال پلی اتیلن سنگین BL۳ پلیمر کرمانشاه به میزان ۱۶۸ تن و با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۲۸ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند هم با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۸۰ تومان با حجم ۸۸۰ به فروش رسید.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است