خانه خبراخبار اقتصادی معاملات پررونق محصولات پلیمری در بورس کالا

معاملات پررونق محصولات پلیمری در بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، پی وی سی ها همچنان در صدر محصولات پر توجه بازار قرار دارند، در رتبه دوم هم پلی اتیلن های ترفتالات تندگویان همچنان معاملاتی جذاب را ثبت می کنند.

به این ترتیب پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی اروند که به میزان ۱۰۵۶ تن عرضه شده بود، ۱۰۲۵۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا پس از افزایش قیمت های پایه ۲ هزار و ۶۱۱ تومان بود و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۷۲ تومان رقم خورد.

محصولات پتروشیمی

پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام هم به صورت سلف و با حجم ۴۹۹۴ تن عرضه و به میزان ۵۳۹۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه آن ۲ هزار و ۵۳۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۵۴۱ تومان بود.

پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام هم با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند، به طوری که گرید ۰۰۷۵ که با حجم ۱۵۰۰ تن عرضه شده بود ۳۱۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۸۲۴ و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۹۳۶ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری ۷۶۱، ۷۸۱ و ۸۲۵ با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند، به طوری که به ترتیب با حجم های ۶۶، ۵۰۶ و ۲۰۰۲ تن عرضه شده و تقاضایی معادل ۱۸۸۱، ۷۴۱۴ و ۱۴۷۶۲ تن داشتند.

گرید ۷۶۱ با قیمت ۳ هزار و ۲۲۹ تومان ، گرید ۷۸۱ با قیمت ۳ هزار و ۲۷۶ و گرید۸۲۵ نیز با قیمت ۳ هزار و ۴۳۹ تومان مورد معامله قرار گرفت.

گرید ۸۲۱ هم بیشترین افزایش حجم تقاضا را به خود اختصاص داد، این کالا با حجم ۱۰۱۲ تن عرضه شد و ۱۹۲۸۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۲۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۳۹ تومان رقم خورد.

در مجموع امروز بیش از ۴۸ تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مورد معامله قرار گرفت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است