خانه علمی پژوهشی افق‌های جدید همکاری‌های روسیه و ایران در صنعت کامپوزیت

افق‌های جدید همکاری‌های روسیه و ایران در صنعت کامپوزیت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کامپوزیت

برخی اعضای یک مجموعه‌ بزرگ تحقیقاتی و تولیدی صنعت کامپوزیت روسیه، با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه از برخی شرکت‌های فعال ایرانی این حوزه بازدید کردند.

مرجع پلیمر در بازار ایران  به نقل از خبرگزاری مهر، اعضای ارشد این هلدینگ علمی و تولیدی که یکی از مجموعه‌های بزرگ تحقیقاتی و تولیدی در صنعت کامپوزیت روسیه است، هفته گذشته از برخی شرکت‌های فعال در صنعت کامپوزیت ایران بازدید کردند.

کامپوزیت

این برنامه توسط ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و با همکاری انجمن کامپوزیت ایران در یک بازه شش روزه و با هدف ایجاد فرصت‌های جدید برای گسترش همکاری‌های دوجانبه در راستای تجاری‌سازی محصولات و انتقال دانش فنی انجام شد.

این هیات از واحدهای تولیدی چند شرکت کامپوزیتی در نقاط مختلف ایران بازدید کرده و با حضور در محل انجمن کامپوزیت ایران با اعضای هیئت مدیره انجمن و نیز نمایندگان برخی دیگر از شرکت‌ها و موسسات به گفتگو پرداختند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته نتایج اولیه این سفر را مثبت ارزیابی کرده و در این باره اظهار کرد: اعضای ارشد هلدینگ روسی که با هدف گسترش بازار مصرف و صادرات محصولات خود به ایران سفر کرده بودند، پس از مشاهده توانمندی تخصصی دانشمندان و صنعتگران ایرانی در زمینه کامپوزیت، برای همکاری‌های دو طرفه با صنایع کامپوزیت ایران در زمینه انتقال دانش فنی، استانداردسازی و مواد اولیه اعلام آمادگی کردند.

پرفسور اندرو اوشاکو، مدیرعامل هلدینگ شرکت‌های‌ آپاتک در پایان این دیدار با تشکر از برنامه ریزی ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته در زمینه معرفی توانمندی های ایران در حوزه صنایع کامپوزیت، ظرفیت شرکت‌های ایرانی را برای توسعه همکاری‌ها بسیار بالا ارزیابی کرده و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با سرمایه‌گذاری مشترک در هر دو کشور روسیه و ایران، فعالیت‌های تجاری و فنی بین دو کشور گسترش خواهد یافت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است