خانه خبراخبار اقتصادی اعلام قیمت های پایه محصولات پلیمری

اعلام قیمت های پایه محصولات پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران:  قیمت محصولات پلیمری و شیمیایی هر دو هفته یکبار از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی براساس میانگین قیمت های جهانی و نرخ دلار بازار آزاد برای مبادله در بورس کالای ایران اعلام می شود که امروز نیز قیمت های جدید اعلام شد. لازم بذکر است که این قیمت ها تا 17 مرداد معتبر خواهد بود.

محصولات پتروشیمیبررسی قیمت ها نشان می دهد که پی وی سی ها با ۷.۹ درصد افزایش قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شده و گرید ۶۵ از ۲هزار و ۴۲۰ تومان به ۲هزار و ۶۱۱ تومان رسید. پی وی سی گرید ۷۰ نیز از رقم ۲ هزار و ۶۶۲ تومان به ۲ هزار و ۸۷۲ تومان رسیدند.

در رده بعدی افزایش قیمت ها پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی اتیلن های ترفتالات نساجی، سوپر برایت و پلی پروپیلن های نساجی قرار دارند، این کالا از ۱.۴ تا ۱درصد نسبت به دو هفته قبل افزایش قیمت داشتند.

پلی اتیلن های سنگین دورانی، تزریقی، بادی و پلی اتیلن های سبک خطی نیز نسبت به دو هفته گذشته با افزایش قیمت روبه رو شدند، به طوری که سنگین های دورانی ۲۸، تزریقی ۲۷، بادی ۲۲ و سبک های خطی ۲۲ تومان نسبت به دو هفته گذشته رشد قیمت داشتند.

در همین حال کمترین افزایش قیمت های پایه نسبت به دو هفته قبل متعلق به پلی استایرن مقاوم و انبساطی با ۰.۵ درصد و پلی اتیلن های سنگین اکستروژن و فیلم با ۰.۳ و ۰.۱ درصد است.

به این ترتیب پلی استایرن مقاوم و انبساطی ۲۱ و ۱۳ تومان نسبت به دو هفته قبل افزایش قیمت داشتند، همچنین پلی اتیلن های سنگین اکستروژن و فیلم نیز ۵ و ۴ تومان گران تر از دو هفته قبل شدند.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات بطری و آمورف نسبت به دو هفته قبل با ۰.۸ درصد کاهش قیمت روبه رو شدند، به طوری که پلی اتیلن های ترفتالات بطری گرید ۷۸۱ و ۷۸۵ از ۳ هزار و ۲ تومان به ۲ هزار و ۹۷۸ تومان رسیدند.

گرید ۸۲۱ و ۸۲۵ نیز از ۳ هزار و ۱۵۱ به ۳ هزار و ۱۲۶ تومان رسیدند. پلی اتیلن ترفتالات آمورف از نرخ ۲ هزار و ۹۵۹ به ۲ هزار و ۹۳۵ تومان رسیدند. در محاسبه قیمت های پایه محصولات پتروشیمی نرخ دلار با ۰.۳ درصد افزایش به رقم ۳ هزار و ۵۰۲ تومان رسید.

جدول مقایسه ای قیمت ها به نقل از دنیای اقتصاد:

 دریافت فایل کامل قیمت ها

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است