خانه خبراخبار اقتصادی محدودیت برای فعالیت جدید در صنعت پلاستیک و پلیمر

محدودیت برای فعالیت جدید در صنعت پلاستیک و پلیمر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
لاستیک تولید

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران (اینپیا)، پروین نباتی مدیر کل صنایع شیمایی و سلولزی وزارت صنعت در نامه ای از ظرفیت مازاد تولید بسیاری لاستیک تولیداز صنایع پایین دستی پتروشیمی خبر داد. حوزه های صنعتی پلاستیک و پلیمر که فعالیت جدید در آنها محدود شده شامل؛ انواع مصنوعات پلاستیکی شامل لوله و اتصالات، صفحه و ورق، قطعات خانگی و صنعتی، بسته بندی و لوازم ساختمانی، انواع گرانول، مستربچ و کامپاند پلیمری، انواع رنگ ساختمانی و صنعتی – انواع رزین –  انواع چسب – (به استثنای مواردی که ساخت داخل نشده)، انواع کود ماکرو و سوپر فسفات و ضد یخ.  بر اساس این گزارش در نامه مزبور عنوان شده است: با توجه به پیگیری های به عمل آمده توسط این دفتر در خصوص ظرفیت مازاد تولید بسیاری از صنایع پایین دستی پتروشیمی نسبت به نیاز کشور، به پیوست به کلیه سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها مبنی بر اطلاع رسانی لازم به متقاضیان دریافت جواز تاسیس در منابع مذکور ارسال می گردد. این نامه به پیوست تصویر نامه شماره 776765/60 مورخ 1/4/95 معاون طرح و برنامه وزارت صنعت ارسال شده است. ابویی مهریزی، معاون وزیر صنعت درخواست کرده است تا افرادی که قصد سرمایه گذاری در حوزه های فوق را دارند توسط کارشناسان به بخش های دیگر صنعتی راهنمایی شوند.

 شماره:60/95533                                                                                   تاریخ:1395/26/4

انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران

پیوست: ندارد

موضوع: تولید داخل

با سلام. به منظور بررسی و حمایت از تولیدات داخلی انواع مصنوعات پلاستیکی و تهیه فهرستی از توانمندیهای تولید داخلی، فهرست پیشنهادی این دفتر به شرح ذیل اعلام می گردد: –  انواع مصنوعات پلاستیکی (لوله، پروفیل، فیلم، ورق، صفحه، مخزن، جعبه، لوازم بهداشتی ساختمان، درب و پنجره و قطعات خانگی و صنعتی) –  انواع بطری و ظروف دهان گشاد پلاستیکی –  انواع پروفیل های UPVC, PVC –  انواع پوشش کف، دیوار یا سقف از مواد پلاستیکی –  انواع لوله و اتصالات پلاستیکی، انواع لوله های PVC و لوله های پروپیلن –  انواع لوله های پلی اتیلن( تک جداره، دو جداره و 2 لایه و تقویت شده با الیاف شیشه) و اتصالات مربوطه برای مصارف آب، فاضلاب و گاز –  انواع لوله های PVC مورد مصرف در جداره چاه –  انواع لوله های کامپوزیت GRP تقویت شده با الیاف شیشه و اتصالات مربوطه شیر و اتصالات پلی اتیلن –  انواع شیر آلات ساختمانی و بهداشتی پلاستیکی –  انواع مخازن پلاستیکی و مخازن پلاستیکی حمل مکانیزه زباله –  انواع ورق پلی کربنات –  فیلم های عریض کشاورزی –  جعبه، قفسه و اشیاء همانند از مواد پلاستیکی –  ست دندان مصنوعی و تک دندان مصنوعی –  انواع ورق پلیمری ( ژئو گرید و ژئو ممبران ) به استثناء ژئومت ها –  انواع خودکار –  انواع صفحه و ورق پلاستیکی –  مصنوعات خانگی پلاستیکی –  لوازم پلاستیکی بهداشتی، ساختمانی، بسته بندی و سایر مصنوعات پلاستیکی –  انواع مستربچ و کامپاند پلیمری –  پوشش پلیمری بر پایه پلی اتیلن جهت لوله های فلزی خواهشمند است دستور فرمایید مراتب اعلام نظر آن انجمن در خصوص فهرست مذکور را حداکثر تا تاریخ 29/4/95 از طریق نمابر شماره 81762247 به این دفتر ارسال نمایند. بدیهی است عدم ارسال پاسخ در مهلت مقرر شده به منزله تایید فهرست فوق الذکر می باشد.

پروین نباتی مدیر کل صنایع شیمیایی و سلولوزی
متن کامل در: http://inpia.ir/shownews/5690

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است