خانه خبر ارائه طرح تولید پودر الیاف شیشه در گیلان

ارائه طرح تولید پودر الیاف شیشه در گیلان

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

معاون اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید پودر الیاف شیشه با ظرفیت سالانه 3 هزار تن در استان خبر داد.

پودر الیاف شیشهبه گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، محمد آراسته ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی این شهر با اشاره به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در زمینه طرح‌های صنعتی و معدنی در گیلان گفت: طرح‌های صنعتی و معدنی به منظور جذب سرمایه‌گذاران در نقاط مختلف استان مشخص شده است.

وی به ارائه طرح صنعتی تولید پودر الیاف شیشه با ظرفیت سالانه سه هزار تن در شهر صنعتی رشت اشاره کرد و افزود: وجود بازار مناسب فروش، مصرف در تولید لوله‌های GRP و نبود وجود واحد مشابه در استان از ویژگی‌های ایجاد طرح مذکور در شهر صنعتی رشت است.

معاون اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، شهر صنعتی رشت را دارای زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و فرودگاه خواند و اضافه کرد: دسترسی آسان به مواد اولیه از مزایا و ویژگی‌های شهر صنعتی رشت است.

آراسته به وجود مواد اولیه الیاف شیشه در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و گفت: آسیای میانه هدف صادراتی ارائه طرح تولید پودر الیاف شیشه در گیلان است.

وی با اشاره به ارائه طرح صنعتی تولید فیلم پی.وی.سی در گیلان خاطرنشان کرد: ظرفیت طرح مذکور سالانه سه هزار تن پیش‌بینی شده است.

معاون اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به نیاز بازار استانی با توجه به حجم تولیدات غذایی و دارویی اشاره کرد و یادآور شد: شهرک صنعتی لاهیجان برای اجرای طرح صنعتی تولید فیلم پی.وی.سی در نظر گرفته شده است.

آراسته با بیان اینکه وجود کارخانه‌های مصرف‌کننده فیلم پی.وی.سی از ویژگی‌ها و مزایای شهرک صنعتی لاهیجان است، اظهار کرد: آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی از زیرساخت‌های ایجاد شده در شهرک صنعتی مذکور است.

وی به وجود مواد اولیه پی.وی.سی و افزودنی‌های دیگر به منظور تولید فیلم پی.وی.سی در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و افزود: آذربایجان، روسیه، عراق و کشورهای آسیای میانه هدف صادراتی طرح تولید فیلم پی.وی.سی در گیلان است.

معاون اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از ارائه طرح صنعتی تولید انواع قطعات کامپوزیتی در استان خبر داد و اضافه کرد: سالانه 500 تن ظرفیت طرح مذکور در گیلان است.

آراسته با اشاره به اینکه مصرف قابل توجه در صنعت خودرو دلیل ارائه طرح صنعتی تولید انواع قطعات کامپوزیتی در گیلان است، تصریح کرد: استفاده از نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع ساختمانی از دیگر ویژگی‌های طرح تولید انواع قطعات کامپوزیتی است.

وی شهرک صنعتی لوشان را محل اجرای طرح صنعتی تولید انواع قطعات کامپوزیتی در گیلان عنوان کرد و گفت: استفاده از مزایا و زیرساخت‌های این شهرک از ویژگی‌های اجرای طرح مذکور در شهرک صنعتی لوشان است.

معاون اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه فرعی و اصلی در شهرک صنعتی لوشان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: شهرک مذکور تا فرودگاه 110 کیلومتر فاصله دارد.

آراسته به وجود مواد اولیه «پلیمر تقویت شده»، «انواع رزین فنولیک»، «انواع رزین پلی‌استر» و «انواع رزین اپوکسی» در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و یادآور شد: عراق و آسیای میانه از اهداف صادراتی طرح تولید انواع قطعات کامپوزیتی در گیلان است.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است