خانه علمی پژوهشی گرید جدید پلی کربنات برای کاربردهای بیرونی خودرو با براقیت بالا

گرید جدید پلی کربنات برای کاربردهای بیرونی خودرو با براقیت بالا

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

محبوبیت سطوح شفاف و بزرگ و سقف‌های پانورما در صنعت خودرو در حال افزایش است، همچنین تقاضا برای پلی کربنات‌های سبک با عملکرد بالا رو به رشد می‌باشد.

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) شرکت Covestro از پلی کربنات جدید خود که مطابق با نیازهای در حال تحول صنعت خودرو است رونمایی کرد. این پلیمر جدید با نام تجاری Makrolon® AX برای کاربردهای بیرونی خودرو با براقیت بالا طراحی شده است.

پلی کربنات

Makrolon® AX با عملکرد بالای پوششی را می‌توان جایگزین شیشه کرد. همچنین این پلی کربنات‌های جدید در ترکیب با پوشش‌های سیلوکسان خواصی عالی نظیر شفافیت، مقاومت به ضربه بالا و آزادی در طراحی را ارائه می‌کند.

Covestro موفق به توسعه رنگ‌های سرد سیاه شده است که به خنک نگه داشتن سطح پلی کربنات کمک می‌کند. کاهش دمای سطح به افزایش عمر محصول کمک خواهد کرد. در حالی که رنگ‌های استاندارد سیاه اشعه مادون قرمز را جذب می‌کنند و باعث بالا رفتن دمای قطعه می شوند، اما رنگ های سرد سیاه بخشی از اشعه مادون قرمز را از خود عبور می‌دهند و در نتیجه موجب عملکرد طولانی مدت پوشش خواهند شد.

cool-black

Makrolon® AX باعث افزایش طولانی مدت عملکرد سیستم پوششی و افزایش 50 درصدی هوازدگی آن خواهد شد.

این گونه جدید پلی کربنات برای بهینه سازی فرآیند قالب‌گیری تزریقی طراحی شده است که در نتیجه باعث بهبود بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها خواهد شد. این محصول جدید به صورت تجاری در دو گرید Makrolon® AX2677 (با پایدارکننده UV) و Makrolon® AX2675 (بدون پایدار کننده UV) در دسترس می‌باشد.

دانلود Datasheet محصول

Makrolon® AX2677

Makrolon® AX2675

منبع: covestro

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است