خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها دوازدهمین کنفرانس علوم و تکنولوژی پلیمر ISPST 2016

دوازدهمین کنفرانس علوم و تکنولوژی پلیمر ISPST 2016

توسط ایمان علیزاده
2 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

دوازدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد تهران جنوب و انجمن پلیمر و پتروشیمی ایران در تاریخ ۱2 لغایت ۱5 آبان ۹۵ برگزار خواهد شد.
دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ریاست کنفرانس و دکتر احمد شمس رئیس واحد تهران جنوب دبیری این کنفرانس را بر عهده دارند.
نخستین جلسه کمیته علمی دوازدهمین سمینار بین المللی پلیمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

نخستین موضوع این جلسه تعیین زمینه‌های موضوعی بود که با هم اندیشی اعضای کمیته علمی در ISPST۲۰۱۶ محورهای: زیست پلیمر‌ها و پلیمرهای زیست سازگار، پلیمر‌ها و محیط زیست و توسعه پایدار، پلیمرهای هوشمند و عامل دار، پلیمر نانوتکنولوژی، کاربردهای نوین در پلیمر‌ها، الیاف- فیلم‌ها و غشاهای پلیمری، شیمی فیزیک پلیمر‌ها، سنتز و شناسایی پلیمر‌ها، رئولوژی و فرآورش پلیمر‌ها، آمیخته‌ها و کامپوزیت‌های پلیمری، مهندسی واکنش‌های پلیمری و کاتالیستی، مدلسازی و شبیه سازی، رزین ها- چسب‌ها و پوشش‌ها و فرآیندهای پلیمریزاسیون مورد تصویب قرار گرفت. سپس مصوب شد که با توجه به نیاز روز در مورد موضوعاتی نظیر توسعه پایدار (Sustainable development)، چشم انداز (Future trends in polymer) و انرژی (Energy: fuel cells) در پلیمر‌ها سخنرانی‌های کلیدی انجام پذیرد و قرار شد که مقالات پذیرفته شده به چند نشریه شامل Polyolefins Journal، Iranian Polymer Journal Progress in Biomaterials و Macromolecula Symposia ارسال شود.

یازده دوره قبلی این کنفرانس در دانشگاه‌های تهران، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف و پژوهشگاه پلیمر برگزار شده است.

سمینار علوم و تکنولوژی پلیمر

مطالب مشابه

2 نظرات

مژده حاَئری 21 تیر 1395 - 11:19

خسته نباشید. من دانشجوی کارشناسی شیمی دانشگاه آزاد یادگار هستم. اگر بخوام در این سمینار شرکت کنم باید چه کار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ
ایمان علیزاده 21 تیر 1395 - 12:51

با سلام
با مراجعه به وب سایت کنفرانس که آدرس آن http://www.ispst.ir می باشد، در قسمت Registration می توانید فرم ثبت نام و اطلاعات ثبت نام ( شامل هزینه ها جهت اعضاء ، دانشجویان و . . . ) را مشاهده کنید.

پاسخ

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است