خانه خبر پتروشیمی بوعلی تا دو هفته آینده فعالیت خود را از سر می گیرد

پتروشیمی بوعلی تا دو هفته آینده فعالیت خود را از سر می گیرد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از آنا: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به اینکه هیچ کدام از ۱۱ واحد مجتمع  پتروشیمی بوعلی سینا جز برج و دو مخزن، آسیب ندیده است، گفت: امیدواریم تا دو هفته آینده فعالیت مجتمع از سرگرفته شود.  به گزارش گروه اقتصادی آنا، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید بر لزوم ایجاد برنامه‌های مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی ایران، خواستار تعامل و توجه بخش خصوصی و مالکان پتروشیمی ها به ارتقای مسائل ایمنی، رعایت استانداردها و رفع نواقص مدیریتی شد.

پتروشیمی

مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به بررسی نقاط ضعف و قوت مدیریت حادثه آتش سوزی در برج پارازایلین و مخزن ٢٠٠١C مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا پرداخت و گفت: این حادثه با مدیریت کمیته بحران منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و ستاد بحران و راهبری وزیر نفت هدایت شد.

وی با اشاره به این که تجربه حاصله از این حادثه نقاط ضعف را برای ما نمایان کرد، افزود: باید هر چه سریع تر به تجیهیز منطقه ماهشهر و عسلویه اقدام شود و با شناخت استانداردهای جهانی سطح مدیریت این واحدها را افزایش داد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، درباره انتخاب فرمانده عملیات از سوی وزیر نفت اظهارکرد: منطقه ماهشهر دارای کمیته بحران متشکل از مدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و مدیران مجتمع های پتروشیمی است؛ اما با توجه به ابعاد این حادثه طبق صلاحدید وزیر نفت و بررسی شرایط با توجه به تجربه شرکت ملی نفت خیز جنوب در این گونه حوادث، مدیریت بحران به علی صفی خانی، مدیرکل اچ اس یی این شرکت سپرده شد اما این اقدام به معنی نبود مدیریت عملیات در این حادثه نیست.

وی درباره ادعای مطرح شده درخصوص ناهماهنگی میان واحدهای پتروشیمی در این حادثه اظهار کرد: همه واحدهای پتروشیمی منطقه از نظر تجهیزات و امکانات به مدیریت این حادثه یاری رساندند.

به گفته وی، میزان خسارت وارده به این مجتمع بیش از ۶۰ میلیون یورو پیش بینی می شود که امیدواریم با بررسی کارشناسی میزان دقیق خسارتها برآورد و اعلام شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است