خانه خبر فیلم پایه زیستی شرکت TORAY برای استفاده در پنجره‌های خورشیدی

فیلم پایه زیستی شرکت TORAY برای استفاده در پنجره‌های خورشیدی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت TORAY موفق به توسعه فیلم پلی استر پایه زیستی (BIOPET) برای استفاده در تولید پنجره‌های خورشیدی برای کاربرد در دو بخش تجاری و مسکونی شده است.

فیلم پایه زیستی

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) این فیلم جدید با نام تجاری BioView™ PET از مخلوط رزین‌های پایدار اختصاصی شرکت TORAY تولید شده است و تقریبا از 30% مواد اولیه تجدید پذیر ساخته شده است. کارایی فیلم BioView™ PET برابر با کارایی فیلم‌های مورد استفاده در پنجره‌های خورشیدی مرسوم در طی تولید، نصب و کاربرد می‌باشد که نیاز به شفافیت نوری استثنایی دارند.

این فیلم جدید باعث کاهش انرژی و هزینه در بازارهای ساختمان‌های تجاری و مسکونی می‌شود و هچنین دوستدار محیط زیست نیز می‌باشد.

فیلم پایه زیستی BioView™ PET دارای یک ساختار چند لایه است که کیفیت‌ سطح و خواص نوری آن توسط فناوری اختصاصی کو-اکستروژن شرکت TORAY کنترل می‌شود. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به بخار گرفتی کم، خواص پردازشی عالی و مقاومت به خراش بالای آن اشاره کرد.

منبع: european-bioplastics

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است