خانه تکنولوژيتکنولوژی طراحي و مهندسي ایجاد زیرساخت‌های تولید آسفالت پلیمری در کرج

ایجاد زیرساخت‌های تولید آسفالت پلیمری در کرج

توسط مدیر سایت
0 نظرات
آسفالت پی وی سی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از مهر، مریم قهرمانی صارم (عضو شورای شهر کرج) با اشاره به اینکه روزانه بالغ بر هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج تولید می شود، اظهار کرد: این میزان تولید پاسخگوی نیاز شهر کرج و شهرستان های اقماری است می توانیم با استفاده از تکنولوژی های روز به تولید آسفال با کیفیت تری بپردازیم.

آسفالت پی وی سی

وی با بیان اینکه آسفالت پلیمری با استفاده از تکنولوژی جدید تولید می شود، افزود: زیرساخت های لازم برای تولید این نوع آسفالت در کرج مهیا می شود.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه هر ساله برای راه سازی و ترمیم آسفالت های ترک خورده و فرسوده هزینه هنگفتی صرف می شود، گفت: با توجه به این که مواد اولیه آسفالت، قیر و ترکیباتی مشابه از نفت استخراج می شوند، می توان با افزودن مواد پلیمری جلوی ترک خوردن و فرسودگی آسفالت ها را گرفت.

وی با بیان اینکه استفاده و اجرای صحیح آسفالت سرد پلیمری، هزینه های گزاف و کلان نگهداری و ترمیم جاده ها و خیابان ها را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد، خاطرنشان کرد: استفاده از آسفالت پلیمری علاوه بر چند برابر شدن عمر روکش آسفالت خیابان ها و جاده ها، مشکل روکش آسفالت پل های فلزی را نیز برطرف خواهد کرد.

قهرمانی بیان کرد: مقاومت بالای این نوع آسفالت در درجه حرارت ۹۰ درجه بالای صفر مانع از جمع شدگی می شود و با دارا بودن اصطکاک بالا در هوای بارانی، لغزندگی ایجاد نمی کند و از این نظر نیز امنیت بالایی را برای خودروها فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه ضخامت‌ آسفالت‌ پلیمری‌ حدود ‌۱.۵سانتی‌ متر است‌، گفت: به‌ علت‌ عمر مصرف‌ بیشتری‌ که‌ آسفالت پلیمری نسبت‌ به‌ آسفالت‌ گرم‌ دارد برای‌ استفاده‌ در سطح‌ شهر به‌ صرفه‌ است.‌

عضو کمیسیون عمران شورای شهر کرج در پایان افزود: تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ای که با رئیس سازمان عمران شهرداری کرج برگزار شد به زودی تولید آسفالت پلیمری در کارخانه آسفالت کرج انجام می شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است