خانه خبراخبار اقتصادی سه محصول شیمیایی در کانون توجه خریداران

سه محصول شیمیایی در کانون توجه خریداران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران:در تالار محصولات شیمیایی معامله منواتیلن گلایکول امروز با رونق دنبال شد، به طوری که منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون که با حجم ۱۱۰ تن عرضه شده بود ۱۴۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۸۳۷ تومان  و قیمت خرید آن هم یک هزارو ۷۵۳ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم ۱۱۰۰ تن عرضه و ۱۶۰۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و  ۳۶۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۷۰ تومان رقم خورد.

پتروشیمی

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم که به میزان ۵۵۰ تن عرضه شده بود ۳۲۳۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۲ هزار و ۷۹۱ تومان بود.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم ۴۴۰ تن عرضه و ۶۰۹۴ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا یک هزارو ۸۳۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۲۱ تومان رقم خورد.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس هم به میزان ۲۰۱۶ تن عرضه و ۳۱۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۶۲ تومان بود ومیانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۱۶۳ تومان رقم خورد.

به این ترتیب معامله منواتیلن گلایکول، دی اتیل هگزانول و منومروینیل استات امروز مورد توجه خریداران بود و مابقی محصولات نیز با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

بازار محصولاتی همچون کریستال ملامین پتروشیمی خراسان، سودکاستیک بندرامام و اروند، اوره صنعتی کرمانشاه و خراسان، ایزوبوتانول پتروشیمی شازند، اورتوزایلین پتروشیمی برزویه، زایلین مخلوط و بنزن بندرامام و آرگون پتروشیمی شیراز شرایط آرامی را پشت سرگذاشتند.

بخشی از عرضه های گوگرد و اسیدترفتالیک هم وارد سیستم مچینگ شدند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است