خانه خبر گونه جدید پلی آمید برای کاربرد در محصولات در تماس مستقیم با آب آشامیدنی

گونه جدید پلی آمید برای کاربرد در محصولات در تماس مستقیم با آب آشامیدنی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Royal DSM یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه‌های بهداشت، تغذیه و مواد محصولات پلی آمیدی جدید مهم خود را با نام تجاری ®EcoPaXX روانه بازار کرد. این مواد عاری از سرب علمکرد بالایی در کاربردهایی نظیر شیر آب از خود نشان می‌دهند.

پلی آمید

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) برنج و دیگر فلزات به طور سنتی در کاربردهایی نظیر شیر آب، کنتور آب و اجزای بویلر مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلودگی سرب در آب آشامیدنی یک نگرانی عمده در سراسر جهان است که منجر به سخت‌تر شدن قانون در مورد محدویت‌های استفاده از سرب در آب آشامیدنی شده است. نتیجه این امر کشانده شدن صنعت به سوی جایگزین کردن پلاستیک‌های مهندسی به جای فلزات است.

EcoPaXX Q-DWX10 پلی آمیدی تقویت شده با 50% الیاف شیشه می‌باشد که قادر به طراحی  شیرهای آب با خطر شکستگی کمتر  و نشت آب می‌باشد.

شیرهای آب نیاز به دوام طولانی مدت در هنگام تماس با آب گرم OC) 60) و آب داغ ( 0C90) دارند. EcoPaXX چقرمگی عالی، مقاومت هیدرولیزی بهتر و پایداری ابعادی خوبی نسبت به دیگر مواد پلی آمیدی از خود نشان می‌دهد همچنین باعث بهبود استحکام خمشی می‌شود حتی اگر در طولانی مدت در معرض آب جوش قرار بگیرد. EcoPaXX کمتر از 30 درصد آب را جذب می‌کند و مقاومت شیمیایی عالی به خصوص هنگامی که در معرض آب کلردار شده قرار می‌گیرد از خود نشان می‌دهد.

در مقایسه با رزین‌های پلی فتال آمید با عملکردی مشابه، انتشار کربن EcoPaXX 30% کمتر است. علاوه بر این، مواد جریان پذیری و فرآیندپذیری عالی از خود نشان می‌دهند و می‌تواند مانند هر مواد پلی آمیدی دیگری پردازش شود.

دانلود Datasheet محصول

منبع: plastemart

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است