خانه خبراخبار اقتصادی اعلام قیمت های پایه محصولات پتروشیمی

اعلام قیمت های پایه محصولات پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات


مرجع پلیمر در بازار ایران: قیمت های پایه محصولات پتروشیمی دقایقی پیش از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام شد. 
 قیمت محصولات پلیمری و شیمیایی هر دو هفته یکبار از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی براساس میانگین قیمت های جهانی و نرخ دلار بازار آزاد برای مبادله در بورس کالای ایران اعلام می شود.

نرخح ارز در این فهرست 3547 تومان منظور شده است و در بین محصولات پتروشیمی  بیشترین تغییرات مربوط به به SBR1502 , SBR1712  به ترتیب با 2.6% و 24% افزایش می باشد. در اين فهرست نرخ پی وی سی کاهشی بوده و حدود 0.8 درصد افت را نشان می دهد

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین کاهش قیمت مربوط به پلی اتیلن های سنگین اکستروژن با ۱.۸ درصد نسبت به دو هفته قبل است، گرید PE۱۰۰ به میزان ۶۹ تومان و گرید PE۸۰هم ۶۸ تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند. در ردیف دوم بیشترین کاهش قیمت ها پی وی سی ها قرار دارند، به طوری که این کالاها ۰.۸ درصد نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند.

همچنین پلی استایرن معمولی نیز ۰.۱ درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشت، این کالا از ۴ هزار و ۸۷ تومان به ۴ هزار و ۸۱ تومان رسید. همچنین پلی استایرن مقاوم نیز بدون تغییر قیمتی در محدوده ۴ هزار و ۲۱۲ تومان ثابت ماند. همچنین پلی اتیلن سبک خطی هم با ۰.۴ درصد کاهش نسبت به دو هفته قبل روبه رو شد.

در همین حال بیشترین رشد قیمت نسبت به دو هفته گذشته متعلق به SBR ها است. گرید ۱۵۰۲ به میزان ۲.۴ درصد و گرید ۱۷۱۲ نیز ۲.۶ درصد افزایش قیمت داشت. پلی پروپیلن های شیمیایی نیز ۰.۶ درصد نسبت به دو هفته قبل با افزایش قیمت روبه رو شدند، پلی پروپیلن های شیمیایی نیز تغییر قیمت نداشتند. همچنین پلی اتیلن های سنگین بادی، تزریقی، دورانی و فیلم نیز نسبت به دو هفته قبل با افزایش قیمت ۰.۱ درصدی روبه رو شدند.

پلی استایرن های انبساطی نیز نسبت به دو هفته قبل با ۰.۷ درصد افزایش روبه رو شدند، همچنین پلی اتیلن های ترفتالات بطری هم اندکی با افزایش قیمت روبه رو شدند، گرید ۸۲۱ و ۷۸۱ به میزان ۰.۶ درصد افزایش داشتند، پلی اتیلن ترفتالات نساجی هم نسبت به دو هفته قبل ثابت ماندند.

محصولات پلیمری

فهرست قیمت های پایه را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است