خانه شرکت های پتروشیمی شرکت اهتمام جم

شرکت اهتمام جم

توسط مدیر سایت
0 نظرات

شرکت اهتمام جم در سال 1383 و با هدف سرمایه گذاری دربخش صنایع تکمیلی پتروشیمی تاسیس گردید. نظر به رشد و توسعه چشمگیر صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی در عسلویه ، این شرکت اقدام به احداث کارخانه پارس پلاستیک جم در زمینه تولید قطعات پلاستیکی به ویژه پالت و کیسه های چند لایه FFS و نیز کارخانه پارس فرمالین جم جهت تولید فرمالین و رزین اوره فرمالدئید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نمود .
کارخانه پارس پلاستیک جم با ظرفیت تولید سالانه 23000 تن کیسه و پالت در سال 1386 و کارخانه پارس فرمالین جم با ظرفیت تولید 40000 تن فرمالین و 25000 تن UFC در سال 1390 به بهره برداری رسید.

شرکت اهتمام جم در احداث کارخانجات و واحدهای تولیدی خود با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین خود و نیز بهره گیری از حداکثر توان تولید داخل ، پیشرفته ترین فن­آوری و تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا را نیز به خدمت گرفت.

توجه خاص مدیران شرکت به استانداردهای بین المللی و مشتری مداری به همراه آزمایشگاههای پیشرفته و مجهز کنترل کیفیت باعث گردیده است تا این شرکت در تولید محصولات با کیفیت و نیز جلب رضایت مشتریان موفق بوده و نام اهتمام جم بعنوان یک برند معتبر در زمینه تولید پالت پلاستیکی ، فیلم سه لایه FFS و UFC85 مطرح گردد.

[mks_button size=”large” title=”شرکت اهتمام جم” style=”squared” url=”http://ehtemamjam.ir/” target=”_self” bg_color=”#81d742″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=””]

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است