خانه خبراخبار اقتصادی ایران بازار خوبی برای حامل های پتروشیمی در سال 2017 است

ایران بازار خوبی برای حامل های پتروشیمی در سال 2017 است

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایرناحامل های پتروشیمی؛ این نشریه به نقل از رئیس کشتیرانی J.Lauritzen دانمارک، نوشت: به دنبال سرمایه گذاری ایران در بخش تولید گاز پتروشیمی، پیش بینی می شود در سال آینده، شاهد حجم صادراتی فراوان اتالین از سوی ایران باشیم.

وی با بیان این که ایران در سال 2017 سال مهمتری از لحاظ صادرات پتروشیمی را تجربه خواهد کرد ادامه داد: پیش بینی می شود در سایه افزایش صادرات اتالین از ایران، اندازه حمل کننده های اتالین/گاز مایع از هشت هزار میلیون cu به 12 هزار میلیون cu افزایش یابد.

این نشریه اقتصادی در ادامه نوشت: کارگوهای اتالین ایران به اروپا و آسیا صادر می شوند و به دلیل آسان بودن نسبی تولید این محصول در ایران، از قیمت پایین تری نسبت به اتالین کشورهای دیگر برخوردار است.

گفتنی است اتالین در صنعت پتروشیمی برای ساخت پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد و افزایش صاردات اتالین از سوی بخش کشتیرانی که با معضل بار اضافی کشتی ها دست و پنجه نرم می کند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است