خانه خبر دستیابی OMNOVA به رزین PLIOTEC HDT16 برای رنگ‌های ضد خوردگی

دستیابی OMNOVA به رزین PLIOTEC HDT16 برای رنگ‌های ضد خوردگی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت شرکت OMNOVA از تولیدکنندگان جهانی پلیمرهای امولسیونی تخصصی موفق به دستیابی بایندر جدید با نام تجاری PLIOTEC® HDT16 برای فرمولاسیون رنگ‌های ضدخوردگی  DTM (رنگ‌هایی که مستقیما بر روی سطوح فلزی به کار می‌رود) شده است.

omnova solutions

PLIOTEC® HDT16، سختی افزایش یافته با چسبندگی فوق‌العاده به سطوح فلزی آهنی و غیر آهنی ارائه می‌دهد. همچنین خواص مقاومت در برابر آب بسیار عالی از خود نشان می‌دهد، این مزیت که ناشی از طراحی منحصر به فرد پلیمر و فرآیند تولید است منجر به استفاده آن در پلیمرهای عملکردی آبگریز با حداقل مقدار فعال کننده سطحی آزاد می‌شود.

علاوه بر این PLIOTEC® HDT16 برای هر دو سطح افقی و عمودی با ایجاد سریع سختی و چسبندگی فوق‌العاده بر روی طیف گسترده‌ای از بسترها شامل فلزات، کاشی‌های سرامیکی، پی وی سی، بتن، شیشه، چوب و فوم پلی‌یورتان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رزین‌های OMNOVA’s PLIOTEC HDT، رنگ‌های ضد خوردگی با نفوذپذیری آب بسیار پایین و مقاومت به خوردگی عالی بدون نیاز به رنگدانه بازدارنده فراهم می‌کنند. رنگ‌های فرموله شده با رزین‌های PLIOTEC HDT دارای براقیت بالا، مقاومت به فرسودگی بیشتر و حفظ رنگ بهتری می‌باشند و همچنین افزایش مقاومت به ضربه، سطحی صاف و فیلمی بدون رویه باقی‌مانده از خود ارائه می‌دهند.

منبع: coatingsworld

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است