خانه خبراخبار اقتصادی افزایش صادرات محصولات پتروشیمی از نظر وزنی

افزایش صادرات محصولات پتروشیمی از نظر وزنی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار افزایشی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از دنیای اقتصاد:مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی گفت: میزان صادرات محصولات پتروشیمی کشور از نظر وزنی پس از رفع تحریم ها حدود 30 تا 37 درصد افزایش یافته اما از نظر ارزش رشد زیادی نکرده است که دلیل آن به کاهش قیمت نفت و به تبع آن افت نرخ محصولات پتروشیمی بازمی گردد.

محصولات پتروشيمي

«مهدی شریفی نیک نفس» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، درباره وضعیت صادرات محصولات پتروشیمی و تقاضا برای این محصولات در بازارهای جهان، افزود: برای افزایش محصولات تولیدی پتروشیمی ایران در بازارهای جهانی، تقاضا وجود دارد اما افزایش صادرات به افزایش میزان تولید بستگی دارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی درباره راه اندازی دفاتر جدید نمایندگی پتروشیمی در اروپا نیز گفت: افزایش دفاتر فروش به بالارفتن توان صادراتی بستگی دارد.
وی با بیان اینکه اکنون سه دفتر بازرگانی پتروشیمی در آلمان، انگلیس و سوییس فعالیت دارد، گفت: در صورت افزایش میزان صادرات به اروپا، تعداد دفاتر نمایندگی فروش نیز افزایش خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، پارسال بیش از 46 میلیون و 400 هزار تن محصول پتروشیمی در ایران تولید شد که ٨٠ درصد ظرفیت اسمی این صنعت را شامل می شود.
در سال گذشته ١٨ میلیون و 100 هزار تن محصولات پتروشیمی صادر شد که نسبت به سال 1393 رشد ٢٣ درصدی را نشان می دهد.
پیش بینی می شود امسال میزان تولید محصولات پتروشیمی به 54 میلیون و 700 هزار تن افزایش یابد.
ایران هم اکنون از ظرفیت تولید 61 میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی برخوردار است و در نظر دارد تا چشم انداز سال 1404، آن را به 160 میلیون تن افزایش دهد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است