خانه خبراخبار اقتصادی ادامه رونق معاملات محصولات پتروشیمی بورس کالا

ادامه رونق معاملات محصولات پتروشیمی بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشيمي

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، معاملات محصولات پتروشیمی بورس کالا پر رونق دنبال شد و منومروینیل استات شازند که به صورت سلف و با حجم ۸۸۰ تن عرضه شده بود، ۳۶۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۲ هزار  ۷۹۱ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند نیز با حجم ۲۲۰ تن عرضه و ۲۸۴۹ تن هم تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۸۳۸ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۲۲ تومان رقم خورد.

محصولات پتروشيمي

دی اتیلن گلایکول و دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم به صورت سلف عرضه شد. عرضه دی اتیلن گلایکول ۱۱۰ تن و تقاضای آن هم ۱۹۳۶ تن بود، قیمت پایه آن یک هزار و ۶۱۷ تومان و قیمت خرید آن هم یک هزار و ۸۰۲ تومان رقم خورد.

دی اتانول آمین هم با حجم ۱۵۴ تن عرضه و به میزان ۲۵۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۶۱۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۷۱۷ تومان بود.

در همین حال دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی امروز با حجم ۳۳۰ تن عرضه شد که ۳۰۸ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه یک هزارو ۶۳۸ تومان معامله شد.

سودکاستیک اروند و بندرامام هم مانند هفته های گذشته با تقاضایی بیش از عرضه مواجه شد، به طوری که عرضه ۶ هزارتنی اروند ۸ هزارتن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۴۲۹ تومان به فروش رسید. سودکاستیک بندرامام هم ۲۵۰۰ تن عرضه و ۳۳۶۰ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴۱۹ تومان خریداری شد.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم که با حجم ۲۰۱۶ تن عرضه شده بود، ۳ هزارتن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۱۴۶ تومان خریداری شد. امروز اوره صنعتی شیراز و بنزن بوعلی سینا به ترتیب با حجم ۷۲۰ و ۲۰ تن با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است