خانه مواد اولیهپلی وینیل کلیرید پی وی سی ها در راس تقاضا در تالار پتروشیمی

پی وی سی ها در راس تقاضا در تالار پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پی وی سی

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، بازار پی وی سی ها همچنان با افزایش تقاضا و رونق روبه رو است، به طوری که گرید ۶۵ پتروشیمی اروند که به میزان ۹۹۰ تن عرضه شده بود، ۲۸۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۵۳ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۹۹۳ تومان رقم خورد.

پی وی سی

پی وی سی گرید ۶۵ بندرامام هم امروز به صورت سلف و با حجم ۲۹۹۲ تن عرضه شد که ۶۶۶۶ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۲ هزار و ۸۳۳ تومان بود.

با این حال حجم تقاضا برای پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام کاهش یافت، به طوری که عرضه ۱۵۰۰ تنی گرید ۰۰۷۵ به میزان ۳۰۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۶۲ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۸۲۰ تومان رقم خورد.

همچنین در این روز پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری پتروشیمی تندگویان نیز معاملاتی با رونق را سپری کردند، به طوری که عرضه ۱۵۱۸ تنی گرید ۷۸۱ با ۳۹۳۸ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۱۱ تومان رقم خورد. گرید ۷۳۲ هم ۱۱۰ تن تقاضا و ۶۸۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۹۵۷ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۵۳ تومان رقم خورد.

در همین حال گرید ۸۲۱ پتروشیمی تندگویان هم ۲۰۰۲ تن عرضه و ۲۶۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۹۹ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۰۹ تومان بود.

امروز همچنین پلی استایرن های معمولی و مقاوم و پلی اتیلن های ترفتالات نساجی پتروشیمی تندگویان هم روز خوبی را از نظر حجم معاملات سپری کردند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است