خانه خبراخبار اقتصادی رونق در بازار پلیمرها و محصولات شیمیایی

رونق در بازار پلیمرها و محصولات شیمیایی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
مواد پلیمری

معاملات هفته گذشته پلیمرها و محصولات شیمیایی در بورس کالای ایران همچنان با رونق دنبال شد. به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، در هفته گذشته اکثر محصولات عرضه شده در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مورد معامله قرار گرفتند.

به گفته کارشناسان، کاهش قیمت پایه پلیمرها و شیمیایی ها یکی از دلایل ورود خریداران به بازار بوده است. به این ترتیب اکثر محصولات شیمیایی عرضه شده در هفته قبل مورد معامله قرار گرفتند و تعداد بیشتری از آنها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

در گروه پلیمرها هم پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام، پی وی سی های اروند، بندرامام، غدیر و آبادان مورد توجه خریداران قرار داشتند.

در همین حال محصولات پتروشیمی تبریز هم مانند هفته های قبل با رقابت از سوی خریداران مواجه شدند،به این ترتیب گرید ۳۸۴۰ در صدر محصولات جذاب در هفته گذشته بود، پلی استایرن های معمولی و مقاوم نیز از سوی معامله گران با رقابت خریداری شدند.

مواد پلیمری

معاملات پلی پروپیلن ها هم در هفته گذشته با آرامش دنبال شد و اکثر خریداران گریدهای مورد نیاز خود را با نرخ پایه خریداری کردند.

این در حالی است که روند منفی اتیلن در هفته جاری پی گرفته شده است و از این رو نگرانی در خصوص افت قیمت های محصولات پتروشیمی همچنان در بازار وجود دارد، از سوی دیگر تعطیلی نخستین روز هفته نیز بر بازار محصولات پتروشیمی تاثیر گذاشته و هنوز بازار محصولات پتروشیمی به روال طبیعی معاملات بازنگشته است.

با این حال اکثر کارشناسان بازار محصولات پتروشیمی معتقدند؛ نمی توان پیش بینی درستی از بازار ارایه داد و باید در انتظار قیمت های جهانی باقی ماند.

این در حالی است که نزدیکی به ماه رمضان سبب شده احتمال کاهش تقاضا در بازار محصولات پتروشیمی افزایش یابد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است