خانه تکنولوژي دستگاه قالب گیری تزریقی جدید ENGEL برای فرآیند تمام مواد لاستیكی

دستگاه قالب گیری تزریقی جدید ENGEL برای فرآیند تمام مواد لاستیكی

توسط مدیر سایت
2 نظرات
قالبسازی

مرجع پلیمر در بازار ایران : یك دستگاه قالب گیری تزریقی جدید برای فرآیند كردن تمام آمیزه های لاستیكی توسط شركت ENGEL طراحی شد. این دستگاه جدید شركت ENGEL با نیروی گیره 3000 كیلونیوتن برای نیازهای تولیدی O-Ring و واشرهای تخت تولید شده است و استاندارهای جدیدی را با ویژگی های خاص خود برای صنعت پدید آورده است.

توجه ویژه بیشتر به سمت ابعاد و اندازه این دستگاه بوده چراكه ابعاد اشغال شده توسط دستگاه به عنوان عاملی بسیار مهم تلقی شده و یكی از عوامل تعیین كننده انتخاب دستگاه محسوب می شود. این دستگاه جدید به مقدار قابل توجهی كوتاه تر از سایر ماشین آلات فرآیندكاری لاستیك بوده، نیروی گیره ی بسیار زیادی داشته و صفحات گرمایشی با ابعاد 550 تا 650 میلی متر را دارا می باشد.

به همین دلیل با استفاده از این دستگاه می توان فضای بیشتری را به قالب و نازل مربوط به دستگاه اختصاص داد. یكی دیگر از ویژگی های این دستگاه قابلیت تعویض آسان ناحیه نرم كنندگی برای لاستیك ها، سیلیكون های جامد، LSR و TPE می باشد. علاوه بر این، این دستگاه دارای ویژگی های بیشمار دیگری نظیر صفحات حرارتی با قابلیت تنظیم شوندگی فاصله می باشد.

یكی دیگر از ویژگی های این دستگاه سروو-الكتریك بودن آن است كه این مساله مصرف انرژی را به مقدار قابل توجهی كاهش داده چراكه معمولا زمان مورد نیاز برای گرمایش در تولید O-ring و واشرهای تخت زیاد می باشد.

منبع خبر : EngelGlobal.com

قالب

مطالب مشابه

2 نظرات

محمدرضااسماعیلی 29 فروردین 1397 - 18:23

سلام این دستگاه رو چطور باید بخرم؟

پاسخ
مدیر سایت 29 فروردین 1397 - 18:39

آدرس تولید کننده در متن خبر وجود دارد.

پاسخ

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است