خانه خبراخبار اقتصادی پیش راه‌اندازی پتروشیمی متانول کاوه

پیش راه‌اندازی پتروشیمی متانول کاوه

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی متانول کاوه

استاندار بوشهر گفت: پتروشیمی متانول کاوه که در شهرستان دیر در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در حال ساخت است هفته دولت امسال پیش راه‌اندازی می‌شود. به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های مهمی در استان بوشهر  بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طراحی و تدوین شده اظهار داشت: بر این اساس طرح‌های نیمه فعال و راکد صنعتی و تولیدی استان بوشهر فعال و واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا تکمیل و وارد مدار تولید قرار می‌گیرد.

پتروشیمی متانول کاوه

وی با بیان اینکه پتروشیمی متانول کاوه در شهرستان دیر یکی از طرح‌های مهم صنعتی و اقتصادی استان بوشهر است خاطر نشان کرد: این واحد صنعتی که روند اجرایی آن تسریع یافته که با تکمیل زیرساخت‌های آن بر اساس گزارش مجری طرح، تا هفته دولت پیش راه‌اندازی می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم این واحد صنعتی در تحول اشتغال‌زایی و اقتصادی منطقه گفت: بدون شک این واحد صنعتی در جذب نیروهای بومی منطقه و استان بوشهر در راستای اشتغال‌ پایدار نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و تحول مهمی در وضعیت اقتصادی و صنعتی استان بوشهر ایجاد می‌کند.

سالاری حجم سرمایه‌گذاری در پتروشیمی کاوه را 800 میلیون یورو اعلام کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیر و استان بوشهر برای تسریع در راه‌اندازی این مجتمع صنعتی همکاری و بسترهای لازم را فراهم کنند.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل خط انتقال گاز به پتروشیمی متانول کاوه افزود: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های راه‌اندازی این واحد صنعتی تکمیل خط انتقال گاز است که دست‌اندرکاران باید در اجرای این طرح نهایت تلاش و همکاری کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت همه جانبه مسئولان برای ارائه صدور مجوزهای لازم در تکمیل پتروشیمی کاوه افزود: حمایت و کمک مسئولان برای تسریع در تکمیل پتروشیمی کاوه امر مهم و ضروری است چراکه این مهم براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد توجه است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است