خانه خبر بهره برداری ۲ طرح در پتروشیمی رازی

بهره برداری ۲ طرح در پتروشیمی رازی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
خبر

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از شبستان:پتروشیمی رازی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های پتروشیمی در ایران نخستین وظیفه خود را رضایت کشاورزان و واحدهای پایین دستی داخلی و خارجی می‌داند که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند در این راستا محصولاتی که به بازار عرضه می‌شوند عبارتند از تولید آمونیاک به منظور تامین خوراک واحدهای تولید اوره شرکت و صادرات به خارج کشور، تولید کودهای ازته و فسفاته و تامین بخشی از نیازهای کشور، تولید اسید فسفریک و اسید سولفوریک به منظور تامین نیازهای واحدهای پایین دست و تولید گوگرد گرانول جهت تامین نیاز واحدهای پایین دست و صادرات به خارج از کشور.

خبر

 بنابراین گزارش، این شرکت در حال حاضر مخزن نگهداری ٣٠ هزار تنی آمونیاک، و بویلر ١٥٠ تن در ساعت در بندر ماهشهر را به بهره برداری رسانده است. ایرنا در این رابطه به نقل از علی‌اکبر احمدی‌ دشتی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی رازی در آیین بهره برداری از این ٢ طرح  نوشته است: “مراحل طراحی، مونتاژ، نصب و راه‌اندازی این ٢ طرح پتروشیمی بوسیله متخصصان داخلی و با ٢٠ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی انجام شده است. با بهره برداری از مخزن ٣٠ هزار تنی آمونیاک ظرفیت ذخیره این محصول پتروشیمی از ٦٠ هزار تن به ٩٠ هزار تن افزایش یافته که این مهم بندر ماهشهر را به بزرگترین بندر ذخیره آمونیاک کشور بدل کرد.  بویلر یک مخزن بسته است که در آن به آب و یا سیالات دیگر حرارت داده می‌شود.”

 یادآور می شود: پتروشیمی رازی در بندر ماهشهر از قدیمی‌ترین شرکتهای پتروشیمی در ایران، تولید آمونیاک به منظور تامین خوراک واحدهای تولید اوره شرکت و صادرات به خارج کشور، تولید کودهای ازته و فسفاته و تامین بخشی از نیازهای کشور، تولید اسید فسفریک و اسید سولفوریک به منظور تامین نیازهای واحدهای پایین دست و تولید گوگرد گرانول برای تامین نیاز واحدهای پایین دست و صادرات به خارج از کشور را دستور کار دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است