خانه خبر کاربرد مستربچ سیلیکونی جدید در عملیات بسته‌بندی

کاربرد مستربچ سیلیکونی جدید در عملیات بسته‌بندی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Dow Corning موفق به دستیابی مستربچ سیلیکونی جدید شده است که برای کاهش ضریب اصطکاک در عملیات بسته‌بندی با سرعت بالا طراحی شده است.

مستربچ سیلیکونی

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت مستربچ MB25-035 جدید یک فرمولاسیون مبتنی بر سیلیکون پیشرفته می‌باشد که در نمایشگاه  chinaplas 2016 رونمایی شد و جایگزین مناسبی برای مواد افزودنی آلی می‌باشد.

این مستربچ به عنوان یک افزودنی لغزشی برای فیلم دمشی پلی اتیلن با دانسیته پایین استفاده می‌شود و در لایه بیرونی فیلم به کار برده می‌شود بر خلاف افزودنی‌های آلی که در تمام لایه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امر موجب صرفه جویی در هزینه شده و از مهاجرت به داخل محتویات بسته جلوگیری می‌کند.

مستربچ MB25-035 از تشکیل رسوب ژل مانند جلوگیری می‌کند و به راحتی پراکنده می‌شود و همچنین هیچ گونه چسبندگی از خود نشان نمی‌دهد.

افزودنی‌های لغزشی آلی از جمله erucamide و oleamide به سرعت به سطح فیلم مهاجرت کرده و در مدت زمان کوتاهی پراکنده می‌شود، که این امر موجب تاخیر بین اکستروژن فیلم و عملیات بسته‌بندی می‌گردد که در نتیجه باعث از بین رفتن عملکرد لغزش می‌شود. همچنین افزودنی‌های آلی عملکرد خود را در دماهای بالا از دست می‌دهند.

مستربچ MB25-035 دارای تاییدیه FDA آمریکا و اتحادیه اروپا می‌باشد و همچنین بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشد.

منبع: britishplastics

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است