خانه خبر دستیابی Mogul به نوع جدیدی از پلی‌یورتان ترموپلاستیک

دستیابی Mogul به نوع جدیدی از پلی‌یورتان ترموپلاستیک

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت شرکت Mogul موفق به راه اندازی خط تولید محصول جدید خود که شامل الیاف (بافته نشده) پلی‌یورتان ترموپلاستیک بر پایه پلی استر با نام تجاری  ELASTEX می‌باشد شده است.

پلی‌یورتان ترموپلاستیک

محصول Mogul Elastex® TPU برای بدست‌ آوردن بیشترین ازدیاد طول و خاصیت الاستیک طراحی مجدد شده است. این محصول با داشتن خاصیت کشسانی بالا در جایی که قابلیت کشش خوب نیاز باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر ویژگی الاستیک Elastex® TPU دارای نفوذپذیری بالایی نسبت به هوا می‌باشد که در نتیجه در معرض فرسایش، سوراخ شدن و فرسودگی قرار می‌گیرد. همچنین این محصول در رنگ‌های مختلف در دسترس می‌باشد.

بیشترین کاربردهای الیاف بافته نشده TPU در حوزه پزشکی، دارویی، بهداشت، درمان، منسوجات ورزشی، بسته‌بندی غذا، فیلترهای آشامیدنی، اجزای داخلی خودرو، روکش کابل، فیلم‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد.

محدوده محصول تولیدی از 40 تا 400 گرم در هر متر مربع می‌باشد و دارای دمای انتقال شیشه‌ای -34 oC و دمای ذوب بیش از 200 oC می باشد. همچنین در دمای بین -34 oC و 125 oC انعطاف‌پذیری خوبی از خود نشان می‌دهد.

محصولات TPU بدون استفاده از حلال ساخته می‌شوند و اتصال خوبی نسبت به بسترهای مختلف ارائه می‌دهند.

منبع: textileworld

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است