خانه خبر توسعه پلیمرهای زیستی برای سیستم‌های راه آهن

توسعه پلیمرهای زیستی برای سیستم‌های راه آهن

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

دانشگاه Wageningen UR Food & Biobased Research در حال کار بر روی توسعه رزین‌های سازگار با محیط زیست برای اتصال ریل خط راه‌آهن الاستیک می‌باشند. این پلیمرها اغلب بر پایه ایزوسیانات‌ها می‌باشد به همین دلیل در استفاده از آن‌ها از لحاظ ایمنی باید دقت لازم را داشت.

ایزوسیانات‌ها

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت محققان با توسعه رزین‌های جدید از توده‌های زیستی باعث تولید ترکیبات الاستیکی شبه لاستیک در یک مدت زمان محدود شدند. این پلیمرهای مشتق شده از مواد زیستی می‌توانند باعث کاهش صدا و لرزش در سیستم‌های راه آهن شوند. مواد نهایی باید حساسیت به رطوبت کمی در طول فرآوری داشته باشند و همچنین به خوبی به ریل خط آهن و بتن بچسبند.

هدف از این پروژه توسعه مواد پایه زیستی با کیفیت بالا می‌باشد. این مطالعه بر روی دو نوع از مواد پلیمری متمرکز شده است: 1- پلیمرهای تولید شده توسط گیاهان 2- پلیمرهای مشتق شده از زیست توده‌ها که از طریق فناوری‌های زیستی یا تجزیه شیمیایی تولید می‌شوند.

این پروژه در پانزدهمین نشست سالیانه مواد عملکردی زیستی (BPM) در تاریخ 16 June در دانشگاه Wageningen ارائه خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این نشست به این لینک مراجعه کنید.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است