خانه خبردپارتمان آموزشی برگزاری دوره آموزشی خواص فیزیکی و مکانیکی پلاستیک‌ها

برگزاری دوره آموزشی خواص فیزیکی و مکانیکی پلاستیک‌ها

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

دوره آموزشی «آزمون‌های خواص فیزیکی و مکانیکی پلاستیک‌ها» با همکاری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود عملکرد آزمایشگاه‌ها، به صورت تئوری و عملی، برگزار می‌شود.

به گزارش انجمن صنایع همگن پلاستیک، این دوره آموزشی با هدف آشنایی کارشناسان آزمایشگاه با مبانی تئوری و عملی آزمون‌های خواص فیزیکی و مکانیکی در آزمایشگاه پلیمر پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار می‌شود.خواص فیزیکی و مکانیکی پلاستیک‌ها

دکتر عطایی، مدرس این دوره آموزشی است که در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه سال جاری به مدت دو روز از ساعت 8.30 تا 16.30 برگزار می‌شود.

خواص مکانیکی (کششی، فشاری، خمشی، مدول، خزش آسایش تنش و سختی) و خواص فیزیکی (حرارتی: ظرفیت حرارتی، هدایت حرارتی، ضریب انبساط حرارتی، نقطه نرمی، نقطه ذوب، TG، دانسیته و MFI) محتویات این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهند.

مخاطبان این دوره آموزشی به شرح زیر است:

  • مدیران و کارشناسان تضمین کیفیت، مدیران و کارکنان کلیه سازمان‌ها و آزمایشگاه‌های مرتبط
  • مشارکت‌کنندگان آزمون‌های مهارت خواص مکانیکی پلاستیک‌ها-آزمون کشش سال 94 (با 15درصدتخفیف ویژه)
  • کارشناسان رسمی استاندارد (با 10درصد تخفیف)

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره آموزشی در سایت www.training.standard.ac.ir ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8 – 44622025 داخلی 401 تماس حاصل نمایند.

از دیگر موارد مورد نیاز برای حضور در دوره آموزشی خواص فیزیکی و مکانیکی پلاستیک‌ها، واریز مبلغ 4/700/000 ریال به حساب شماره 2175449008006 نزد بانک ملی، با شماره شبا IR120170000002175449008006 به نام درآمد اختصاصی پژوهشگاه استاندارد یا پرداخت اینترنتی مبلغ ثبت‌نام، از طریق سایت مذکور تا روز دوشنبه مورخ 95/02/27 می‌باشد.

شایسته است علاقه‌مندان به شرکت در این دوره، واریز وجه خود را به پژوهشکده سیستم‌های مدیریت کیفیت و بازرسی (داخلی 401 یا 301) تا قبل از برگزاری دوره آموزشی اعلام کنند و تصویر فیش واریزی را به شماره دورنگار 4462026 ارسال نمایند.

لازم به ذکر است؛ آزمایشگاه‌هایی که در آزمون مهارت خواص مکانیکی پلاستیک‌ها-آزمون کشش سال 94 مشارکت کرده‌اند، می‌توانند از تخفیف 15درصدی برگزاری این دوره بهره‌مند گردند.

ضمنا افرادی که حائز یکی از شرایط زیر باشند می‌توانند از 10 درصد تخفیف استفاده کنند:

  • ثبت‌نام همزمان سه نفر یا بیشتر از هر سازمان
  • داشتن پروانه معتبر کارشناسی رسمی استاندارد (برای افراد حقیقی)
  • همکاری با پژوهشکده سیستم‌های مدیریت و بازرسی به عنوان سرارزیاب، ارزیابی فنی فعال (با ارائه مدارک پشتیبان)

محل برگزاری دوره آموزشی، تهران، ضلع شمالی آزادراه تهران-کرج، کیلومتر 15، خروجی شماره 15، شهرک علم و فناوری پژوهش، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران می‌باشد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است