خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها آغاز نخستین همایش فناوری نوین لاستیک و پلیمر

آغاز نخستین همایش فناوری نوین لاستیک و پلیمر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

نخستین همایش فناوری نوین لاستیک و پلیمر با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، صنعتگران و دانشجویان کشور در شیراز آغاز به‌ کار کرد.

به گزارش پلیم پارت به نقل از  ایسنا، پرهیزکار دبیر همایش فناوری نوین لاستیک و پلیمر در اولین روز این همایش، گفت: دی ماه سال گذشته اندیشه برگزاری این همایش ایجاد و فراخوان تهیه و منتشر شد.

پرهیزکار با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان و صنعتگران را شاهد بوده‌ایم، گفت: بالغ بر 300 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال و توسط یک گروه علمی متشکل از 30 استاد دانشگاه و صنعتگر متخصص، بررسی شد.

وی یادآور شد: در نهایت 70 مقاله از سوی گروه علمی که داوری مقالات را عهده‌دار بود پذیرفته شد که در این همایش 10 مقاله به شکل سخنرانی و 60 مقاله در قالب پوستر، ارائه می‌شود.

پرهیزکار با بیان اینکه در این همایش نشست‌های تخصصی نیز پیش‌بینی شده است، گفت: محورهای هشتگانه‌ای برای این همایش طراحی شد که شامل فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو و چشم‌انداز صنعت لاستیک و پلیمر در جهان، آمیزه‌کاری و مواد اولیه، فناوری‌های نوین و استانداردهای آتی در صنعت لاستیک و پلیمر، طراحی ساخت و فرایندهای تولید و روش‌های ارزیابی محصول، توسعه محصولات نوین لاستیک و پلیمر، بازیافت و انرژی در صنعت لاستیک و پلیمر و نانو تکنولوژی در صنعت لاستیک و پلیمر، است.

دبیر همایش فناوری نوین لاستیک و پلیمر با اشاره به حضور اساتید دانشگاهی و پژوهشگران و صنعتگرانی از سراسر کشور در این همایش، گفت: با توجه به سطح پایین ارتباط صنعت و دانشگاه، یکی از اهداف مهم این همایش، ارتقا سطح ارتباط این دو بخش از ارکان توسعه بوده است.

پرهیزکار با یادآوری اینکه دانشگاه علمی کاربردی دنا مبتکر برگزاری این همایش است، گفت: به‌ دنبال نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌های صنعت و دانشگاه در حوزه صنایع لاستیک و پلیمر هستیم و امیدواریم در آینده شاهد برگزاری همایش‌های بعدی نیز در این حوزه باشیم.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است