خانه مواد اولیهپلی پروپیلن گرید جدید پلی پروپیلن در تولید ظروف شفاف

گرید جدید پلی پروپیلن در تولید ظروف شفاف

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Carmel Olefins موفق به دستیابی گرید جدیدی از پلی پروپیلن با نام تجاری Capilene® CT 80A شده است که شفافیت عالی و مقاومت به ضربه بالا در کاربردهای قالبگیری تزریقی از خود نشان می‌دهد. همچنین ویژگی‌های پیشرفته آن با مقاومت خوب در برابر تنش سفید، براقیت بالا و کارایی بالا تکمیل می شود.

ظروف شفاف

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت Capilene® CT 80A، پلی پروپیلن اصلاح‌شده‌ی آنتی استاتیک و شفاف با شاخص جریان مذاب 25 می‌باشد که با تکنولوژی Millad® NX™ 8000 توسط شرکت کارمل تولید شده است. این تکنولوژی باعث کاهش دمای قالب‌گیری نسبت به روش‌های قبلی شده است که در نتیجه باعث کوتاه‌شدن زمان سرد شدن و ذخیره انرژی می‌شود.

توانایی Capilene® CT 80A در حفظ شفافیت بالا با عملکرد ضربه خوب در صفر درجه سلسیوس آن را برای کاربرد در محیط‌های خنک مناسب می‌سازد.

همچنین به دلیل ویژگی‌های ذکر شده این محصول باعث کاهش پتانسیل شکست و تنش سفید در بسته‌بندی‌‌ها و ظروفی با شفافیت بالا می‌شود. از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به بسته‌بندی‌هایی با دیواره نازک و ظروف روشن برای بسته بندی مواد غذایی اشاره کرد. همچنین برای جعبه های بزرگ ذخیره سازی، محفظه، جعبه ابزارهای سنگین شفاف، لوازم و اسباب بازی مناسب می‌باشد.

برگه اطلاعات فنی محصول

منبع: packagingmaterials

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است