خانه خبراخبار اقتصادی مذاكرات اوليه براي حمل محصولات پتروشيمي مورد نياز كشور لهستان انجام شد

مذاكرات اوليه براي حمل محصولات پتروشيمي مورد نياز كشور لهستان انجام شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشيمي

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایرنا: سعدالله عبدالهي روز يكشنبه در حاشيه بازديد هيات تجاري لهستاني از منطقه ويژه پتروشيمي ماهشهر و تاسيسات دريانوردي بندر امام خميني( ره ) در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين هيات لهستاني علاقه مند است تا محصولات توليدي پتروشيمي در بندرامام خميني( ره ) را خريداري و با محصولاتي كه در كشور خود توليد مي كنند يك سرمايه گذاري مشترك را ايجاد كنند.
وي افزود: اين محصولات بايد از طريق امكاناتي كه ما در بندر امام خميني( ره ) در اختيار داريم بارگيري و حمل شود كه در اين زمينه مذاكرات اوليه انجام شده است.

محصولات پتروشيمي
مديركل بنادر و دريانوردي خوزستان ادامه داد:وجود پتانسيل هاي قوي در منطقه ويژه پتروشيمي و منطقه بندر امام خميني( ره ) براي لهستاني ها شگفت آور بود چرا كه آن ها معتقدند كه صنايع پتروشيمي درعمق خاك آن ها قرار داشته درحالي كه در خوزستان اين صنعت در كنار دريا قرار دارد و حمل و نقل آن آسان تر است.
وي بيان كرد: ميزان سرمايه گذاري اين كشور درخوزستان به صورت كامل مشخص نشده است و پس از جلسات تخصصي و تعاملات بيشتر نوع سرمايه گذاري و ميزان آن نيز بيشتر مشخص مي شود.
عبدالهي بيان كرد: تاكنون در تجارت دريايي و بندري هيچگونه محدوديتي وجود نداشته و شرايط حمل و نقل در بنادر استان نيز با روند مطلوبي پيش مي رود.
وي ادامه داد: همچنين در زمينه ايجاد تسهيل تجارت بين فعالان حوزه حمل و نقل دريايي كشورمان و ساير كشورها در سال جديد اقدامات خوبي صورت گرفته است.
مديركل بنادر و دريانوردي خوزستان گفت: گرايش دولت همواره به سمت حمايت از توليدات داخلي درجهت توسعه صادرات بوده و به همين دليل نيز تا اندازه اي تعرفه محصولات وارداتي افزايش يافته و آماري كه در زمينه صنايع همجوار در اختيار داريم ، رشد 18 درصدي حمل و نقل در صنايع پتروشيمي و محصولات صنايع همجوار را نشان مي دهد.
يك هيات تجاري 30 نفره لهستاني در حوزه نفت، گاز، پتروشيمي و حمل و نقل روز يكشنبه از ظرفيت هاي منطقه ويژه پتروشيمي ماهشهر و تاسيسات دريانوردي بندرامام خميني(ره) در جنوب خوزستان ديدن كرده و براي تعاملات تجاري بيشتر نيزبا اعضاي اتاق بازرگاني اهواز نيز نشستي تخصصي را در هتل پارس اهواز برگزار كردند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است