خانه خبراخبار اقتصادی پتروشیمی موضوع امضای پنج تفاهمنامه با کره‌ای‌ها

پتروشیمی موضوع امضای پنج تفاهمنامه با کره‌ای‌ها

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

به گزارش پلیم پارت  به نقل از ایسنا‌، عادل نژادسلیم امروز در حاشیه نمایشگاه نفت‌، با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس با 15 شرکت خارجی که عمدتا اروپایی هستند‌، مذاکرات خود را آغاز کرده است‌، اظهار کرد: با برخی از این شرکت‌ها تا کنون تفاهمنامه همکاری در حوزه پتروشیمی امضا کرده‌ایم.

پتروشیمی

وی در ادامه از آغاز فاینانس با یکی از این شرکت‌ها خبر داد و گفت: ارزش این فاینانس از 200 میلیون یورو تا یک میلیارد یورو است. او همچنین با اشاره به اینکه از هشت شرکت زیان ده در سال 1392 تنها سه شرکت در حال حاضر زیان ده محسوب می‌شوند،‌ افزود: این سه شرکت نیز قرار است با توانمندی‌های خارجی احیا شوند.

وی همچنین عنوان کرد: هلدینگ خلیج فارس بخش زیادی از بدیهی‌های خود را به شرکت ملی پتروشیمی و شرکت ملی نفت پرداخت کرده است‌ و تا دو سال آینده هیچ بدهی به این دو شرکت نخواهد داشت.

وی درباره میزان فروش محصولات پتروشیمی از سوی این هلدینگ نیز عنوان کرد: سال گذشته در مجموع 7.7 میلیارد دلار از محصولات پتروشیمی را تولید کرده‌ایم که 45 درصد آن در داخل و 55 درصد آن در خارج به فروش رفته است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است