خانه خبر خط تولید در حال کار فیلم 7 لایه High barrier شرکت Bandera (ایتالیا) به نمایش درآمد

خط تولید در حال کار فیلم 7 لایه High barrier شرکت Bandera (ایتالیا) به نمایش درآمد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمایشکاه

مرجع پلیمر در بازار ایران : شرکت (ایتالیا) در ژوئن 2015 پذیرای صنعت گران پلیمر از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از خط فیلم بادی 7 لایه (7 Blown Film) در حال تولید بود.
Bandera بزرگترین و قدیمی ترین شرکت ایتالیایی در صنعت اکستروژن پلاستیک، از سال 1947 در صنعت پلاستیک فعال می باشد و هم اکنون بر روی تولید خطوط فیلم دمشی (Blown film) و خطوط فیلم و ورق با دای تخت (T-die) متمرکز است.

شرکت Bandera (ایتالیا) پس از افتتاح مرکز جدید تحقیق و توسعه خود در بوستو آریتزیو (ایتالیا) با وسعت 3000 مترمربع در ماه می 2015 این بار به نمایش یکی از بزرگترین خطوط مورد استفاده در صنعت بسته بندی پرداخت.

خط فوق با هدف تولید فیلم نفوذناپذیر (Barrier) و فوق نفوذناپذیر (High-Barrier) برای کاربرد های تخصصی در زمینه بسته بندی مواد غذایی،دارویی و … طراحی شده است. فیلم های 7 لایه شرکت Bandera می تواند شامل یک یا چند لایه نفوذ ناپذیر از جنس اتیلن وینیل الکل (EVOH) و پلی آمید در لایه های میانی باشد و خاصیت سدکنندگی فوق العاده در برابر نفوذ گازها و بخارآب به وجود بیاورد. دستگاه های اکستروژن شرکت Bandera همچنین توانایی تولید فیلم های غیر متقارن با حداقل اثر پیچش (Curling) را دارند.

لازم به ذکر است علاقه مندان به شرکت در بازدید های بعدی از دستگاه های اکستروژن شرکت Bandera می توانند با شماره تلفن 88787883 یا ایمیل skh@farzanco.com تماس حاصل فرمایند.

نمایشکاه

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است