خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها پلیمر در صنایع راه و ساختمان (اولین کنفرانس به میزبانی دانشگاه علم و صنعت)

پلیمر در صنایع راه و ساختمان (اولین کنفرانس به میزبانی دانشگاه علم و صنعت)

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها
به گزارش پلیم پارت به نقل از خبرگزاری صدا و سیما «اولین همایش ملی پلیمر در صنایع راه و ساختمان» از 28 اردیبهشت در دانشگاه علم و صنعت ایران با هدف ارتقاء دانش فنی موجود، کم کردن فاصله صنعت و دانشگاه و اصلاح و تکمیل مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان برگزار خواهد شد.
آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در همایش 15 اردیبهشت است و قرار است در آن بیش از 120 مقاله به صورت شفاهی و پوستر ارائه شود. در حاشیه این همایش نمایشگاه جانبی برای نمایش توانمندی های داخلی به نمایش در می آید. همچنین سخنرانی کلیدی و 15 کارگاه آموزشی با تدریس متخصصین صنعتی- دانشگاهی برگزار خواهد شد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی ncpic95.iust.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن های 5-77240124-021 و نمابر شماره 77240495-021 تماس حاصل بگیرند. دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه علم و صنعت ایران به نشانی تهران، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی شیمی، دبیرخانه اولین کنفرانس ملی پلیمر در صنایع راه و ساختمان است.
همایش ملی پلیمر در صنایع راه و ساختمان

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است