خانه خبراخبار علمی پژوهشی دوپونت یک ابزار راهنمای آنلاین در زمینه عملکرد پلیمر معرفی کرد

دوپونت یک ابزار راهنمای آنلاین در زمینه عملکرد پلیمر معرفی کرد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلیمر پلیم پارت

به نشر از مرجع پلیمر در بازار ایران : شرکت دوپونت یک ابزار راهنمای آنلاین در زمینه عملکرد پلیمر ایجاد کرده است که به اشخاص حرفه ای در حوزه پلاستیک ها این امکان را میدهد که گستره انتخاب خود را در هنگام طراحی اجزاء یا سیستم های جدید از بین خانواده ترموپلاستیک های با عملکرد بالا، محدود کنند.

 

این ابزار به استفاده کننده این اجازه را میدهد که تا 10 خواص عملکردی مهم را انتخاب کند. این خواص  شامل عملکرد دمایی، سختی، قابلیت انعطاف، قابلیت هدایت و رسانایی، مقاومت هیدرولیز، اصطکاک و ..  است. بنا به الزامات عملکردی، این ابزار پس از ارزیابی، 13 خانواده از ترموپلاستیک های دوپونت را رتبه بندی می کند تا انتخاب از بین آنها صورت پذیرد.

پلیمر

مشاور ارشد فنی دوپونت گفته است: “انتخاب یک ماده، بخش اصلی از فرآیند توسعه یک کاربرد است. جنبه های عملکردی  و طراحی مواد به بهترین وجه در مرحله طراحی در نظر گرفته شده اند بنابراین مهندسین طراح میتوانند از مزایای استفاده از ترموپلاستیک ها بهره کامل را ببرند.”

منبع خبر : prweb.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است