خانه خبر دریافت جایزه Frost & Sullivan 2016 برای توسعه ABS تقویت شده با الیاف طبیعی توسط ELIX Polymers

دریافت جایزه Frost & Sullivan 2016 برای توسعه ABS تقویت شده با الیاف طبیعی توسط ELIX Polymers

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت ELIX Polymers با توسعه ABS تقویت شده با الیاف طبیعی موفق به دریافت جایزه نوآوری محصول جدید 2016 Frost & Sullivan شد. این محصول جدید با نام تجاری ELIX ECO ABS-NF دارای خواص مکانیکی بهتری نسبت به ABS تقویت شده با الیاف شیشه‌ (ABS-GF) مرسوم می‌باشد و بسیاری از نیازهای صنعت خودرو را برآورده می‌کند.

ABS تقویت شده

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) ELIX ECO ABS-NF ترموپلاستیک بسیار مناسب برای کاربردهای قالب‌گیری تزریقی و فرآیندهای اکستروژن خاص می‌باشد. این محصول بدون نیاز به اعمال تغییرات در ماشین‌آلات قابل فرایند شدن می‌باشد.

از مزایای این محصول در مقایسه با ABS تقویت شده با الیاف شیشه می‌توان به مدول زیاد، مقاومت حرارتی، جمع‌شدگی و کاهش وزن اندک اشاره کرد. به عنوان مثال، چگالی ویژه ELIX ECO ABS-NF برابر 12/1 بوده در حالی که این مقدار برای ABS-GFبرابر 15/1 می‌باشد. همچنین، از این ماده در فناوری چاپگرهای سه‌بعدی استفاده شده که نتایج قابل توجهی در پی داشته است. هم‌چنین این محصول پایدارتر و از سازگاری بیشتری با محیط زیست برخوردار است.

منبع: elix-polymers

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است