خانه خبر طراحی و اجرای نمای رومی کامپوزیتی در کشور

طراحی و اجرای نمای رومی کامپوزیتی در کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کامپوزیت

گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : شرکت دانش بنیان آتی کامپوزیت ایرانیان برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت، نمای رومی ساختمان واقع در منطقه شرق تهران ( خیابان فرجام ) را بصورت کامپوزیت فایبرگلاس با ظاهر کاملا مشابه سنگ اجرا نمود.

کامپوزیت کامپوزیت

دکتر صالحی مدیر عامل شرکت آتی کامپوزیت در توضیح این پروژه افزود، در این نما قسمت های مختلف ستون ها، سرستون ها و سایر اجزا با شکل پیچیده با استفاده از کامپوزیت و فایبرگلاس ساخته شد. مزیت استفاده از فایبرگلاس علاوه بر سبکی که سازه نما را از زیرسازی و فونداسیون سنگین بی نیاز می کند، امکان تولید انواع اشکال پیچیده و خاص را ممکن می سازد. قیمت نمونه های ساخته شده نیز با مقایسه با استفاده از نمای سنگ پایین تر بوده و از دیدگاه اقتصادی نیز توجیه پذیر می باشد. استفاده از این تکنیک ساخت نما چندین سال است که در کشورهای غربی در حال انجام بوده و با انجام این پروژه قابلیت ساخت و اجرا این نما، در ایران نیز میسر گردید.

این روش اجازه ساخت نماهای پیچیده ساختمانی و طرح های خاص معماری را به طراحان داده و در آینده شاهد بکارگیری گسترده تر این روش در کشورمان خواهیم بود.

منبع : پایگاه خبری کامپوزیت

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است