خانه خبر  عرضه نانوافزودنی برای استحکام و چسبندگی‌کامپوزیت‌های پلیمری

 عرضه نانوافزودنی برای استحکام و چسبندگی‌کامپوزیت‌های پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نانوکامپوزیت

به نقل از مرجع پلیمر در ازار ایران : شرکت زیوکس تکنولوژیز محصول جدیدی موسوم به ZNT-boost™ را که یک تقویت کننده کامپوزیت‌ است به بازار عرضه کرده است. این محصول موجب افزایش 100 درصدی چسبندگی مواد اولیه شده و استحکام محصول نهایی را نیز 30 درصد افزایش می‌دهد. این افزودنی حاوی نانوساختارهای کربنی است.

این محصول یک تقویت کننده کامپوزیت اپوکسی است که برای الیاف شیشه‌ای و کربنی استفاده می‌شود و در نهایت بدون این که استحکام و سختی محصول کاهش یابد موجب چسبیدن بهتر اجزاء سازنده می‌شود. ZNT-boost™ چسبندگی اجزاء محصول را 100 درصد و سختی و استحکام آن را نیز 30 درصد بهبود می‌دهد.

علاوه براین، ZNT-boost™ می‌تواند به سادگی در سیستم‌های کامپوزیتی مختلف استفاده شود. این محصول حاوی نانومواد کربنی برای استفاده در سیستم‌های مختلف نیاز به هیچ فرآیند پیچیده و اضافی ندارد.

نانوکامپوزیت

ZNT-boost™ به دو شکل در دسترس است؛ به صورت سیال و به حالت جامد که برای کامپوزیت‌های مبتنی بر اپوکسی قابل استفاده است. از این محصول می‌توان برای پلی‌استرها، وینیل استرها و اپوکسی‌ها استفاده کرد.

شرکت زیوکس تکنولوژیز در سال 1997 به عنوان اولین شرکت نانوفناوری کربنی تأسیس شد و اولین محصول تجاری را در حوزه نانومواد کربنی ارائه کرد. این شرکت در حال حاضر محصولات متعددی به بازار عرضه می‌کند.

منبع : سایت prnewswire

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است