خانه تکنولوژي رونمایی AGC از رزین‌های فلوئورو اتیلن وینیل اتر برای کاربردهای صنعتی و معماری

رونمایی AGC از رزین‌های فلوئورو اتیلن وینیل اتر برای کاربردهای صنعتی و معماری

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت AGC در کنفرانس  American Coatings Show 2016 از رزین‌های فلوئورو اتیلن وینیل اتر با نام تجاریLUMIFLON® برای کاربردهای معماری و صنعتی رونمایی کرد.

AGC

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) پوشش‌های رویه فرموله شده با رزین‌های LUMIFLON® دارای ویژگی‌هایی نظیر مقاومت در برابر شرایط جوی، براقیت عالی و محافظت و نگه‌داری رنگ دربرابر اشعه UV، باد، باران و خوردگی می‌باشند. پوشش‌های LUMIFLON® دارای عمر طولانی‌تر در نمای بیرونی ساختمان‌ها، پل‌ها، هواپیما، خودروها و پانل‌های خورشیدی می‌باشند که در نتیجه نیاز به رنگ‌آمیزی کمتری پیدا می‌کنند و باعث کاهش قابل توجهی در هزینه می‌شود.

LUMIFLON® درای رزین‌های فلوئورو شفاف می‌باشد که می‌تواند پوشش‌های رنگی و روشن را در بیش از 230 رنگ با براقیت بالا ایجاد کند.

رزین‌های LUMIFLON® اولین رزین‌های فلوئورو پلیمر محلول در حلال هستند که می‌توانند در دمای اتاق یا بالاتر به کار روند و در گریدهای حلالی مرسوم موجود می‌باشند. همچنین به صورت پودر، رزین‌های پایه آبی و جامد برای تولید VOC پایین و پوشش‌های سازگار با محیط زیست به کار می‌روند.

دانلود Datasheet محصول

منبع: coatingsworld

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است