خانه تکنولوژيتکنولوژی طراحي و مهندسي تولید پلی كربنات جدید توسط بایر برای استفاده در تجهیزات پزشكی پوشیدنی

تولید پلی كربنات جدید توسط بایر برای استفاده در تجهیزات پزشكی پوشیدنی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
تولید پلی كربنات جدید توسط بایر

مرجع پلیمر در بازار ایران : تجهیزات پزشكی قابل پوشش امروزه بسیار قابل توجه قرار گرفته چرا كه وظایف مهمی از قبیل دنبال كردن علائم حیاتی یا رسانایی دارو را بر عهده دارند.

با رشد محبوبیت این تجهیزات، به موادی نیاز است كه بتوانند الزامات مورد نیاز را در كاربردهای مورد نظر برآورده سازند. برای تامین این بازار در حال رشد، شركت Bayer MaterialScience LLC آمیزه ی پلی كربناتی جدیدی را برای تجهیزات قابل پوشش طراحی كرده است.

گرید جدید با نام Makroblend(®) M525 آمیزه‌ی پلی كربنات/پلی استایرن بوده كه در برابر بسیاری از مواد شیمیایی نظیر مرطوب كننده های پوستی و سایر مواد شیمیایی طبق استاندارهای ISO 10993-5 و ISO 10993-10 مقاوم بوده و باعث ایجاد سوزش و خارش در بدن نمی‌شود.

این گونه ی پلاستیكی جدید، چقرمگی، قالب پذیری و پایداری ابعادی قابل توجهی داشته و به راحتی می تواند بسته به شرایط مورد نیاز، رنگ به خصوصی را به خود بگیرد. این محصول جدید می تواند برای تولید لوله های پزشكی نیز قالب گیری شود. اكنون این گونه ی تولیدی به صورت تجاری قابل دسترسی بوده و از لحاظ عملكرد به خصوص برای استفاده در تجهیزات پزشکی قابل پوشش طراحی شده است..

 

تولید پلی كربنات جدید توسط بایر

* wearable medical device یا همان تجهیزات پزشکی پوشیدنی به تجهیزاتی اطلاق می شود که بطور خودکار کار می کند و غیرمهاجم است و عملکرد پزشکی ویژه ای را همانند ثبت یا پشتیبانی در یک بازه زمانی بلندمدت انجام می دهد. عبارت “پوشیدنی” بیان می کند که محیط حامی یا بدن انسان است یا تکه ای از لباس.

منبع: سایت plastics.bayer.com

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است